اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین:

در بازی‌های آینده تنها به پیروزی فکر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین با اشاره به شکست تیمش مقابل بهشت ایرکان گرگان در هفته پنجم دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: در بازی‌های آینده مقابل رقیبان تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

در بازی‌های آینده تنها به پیروزی فکر می‌کنیم

امید حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین از بسکتبالیست‌های جوان و بومی قزوین هستند که نخستین فصل حضورشان را در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور انجام می‌دهند، افزود: شکست با اختلاف بسیار اندک برابر تیم گرگانی که از امتیاز میزبانی هم به نوعی بهره‌مند بود، نتیجه خیلی بدی برای تیم ما به شمار نمی‌رود.

حمیدی عنوان کرد: به توانایی‌های تک تک شاگردانم در ادامه بازی‌های این فصل از لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور ایمان دارم و مطمئن هستم در دیدارهای دور برگشت این مسابقات با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی نیز بهره‌مند خواهیم بود، عملکرد به مراتب بهتری را مقابل رقیبان به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم یاسین فولاد قزوین در ادامه با اشاره به اینکه برخی از کارشناسان بسکتبال استان از اوضاع فعلی تیمش انتقاد دارند، گفت: روند تیمی یاسین فولاد قزوین گرچه از نظر امتیازدهی تا به حال مناسب نبوده است، اما وجود بازیکنان جوان با میانگین سنی نوزده سال این امکان را می‌دهد که در بازی‌های پیش رو با پیروزی مقابل رقیبان به تمامی حرف و حدیث‌ها پایان داده و اوضاع تیمی خود را سر و سامان دهیم.

حمیدی با بیان اینکه تیمش در حال حاضر با کسب 6 امتیاز در مکان پنجم گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان به رقابت‌های دسته پایین‌تر سقوط نخواهیم کرد و با تلاش بازیکنان و تشویق و حمایت تماشاگران یاسین فولاد در قزوین تلاش خواهیم کرد با پیروزی مقابل رقیبان عمکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول