اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

مطالبات بخش خصوصی استان اردبیل پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی اردبیل بر پیگیری قاطع نمایندگان و استاندار اردبیل از مطالبات بخش خصوصی و مشکلات بخش تولید و صنعت استان اردبیل تاکید کرد.

مطالبات بخش خصوصی استان اردبیل پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن صبح امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات صنعت و معدن در استان اردبیل اظهار داشت: مشکلات بخش صنعت و تولید استان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و برای برون رفت از تنگناهای موجود و نیز توسعه بخش تولید استان 17 راهکار پیشنهاد کردیم  که مورد توجه جدی کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اگر این راهکارهای پیشنهادی عملیاتی شوند بخش بزرگی از مشکلات تولید حل و نیز بستر توسعه این بخش فراهم خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه این جلسه در مجلس شورای اسلامی و به دنبال سفر اعضای کمیسیون صنایع مجلس به اردبیل صورت گرفت افزود: در کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حقوق بخش خصوصی به صورت جدی دفاع کردیم و اعضای کمیسیون صنایع مجلس نیز قول دادند برای حمایت از بخش تولید استان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

پیرموذن یکی از موارد مطرح شده در این جلسه را مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: 221 واحد تولیدی در استان اردبیل مشکل نقدینگی، سرمایه در گردش یا در مرحله اجرائیه از سوی بانکها بودند که طی نامه‌ای با امضای رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به روسای بانک‌های کشور برای رفع این مشکل تاکید شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورز اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل کمیته تسهیل کشوری در وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به مشکلات بخش تولید استان خبر داد.

وی اظهار داشت: در این جلسه که معاون استاندار اردبیل، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران بانک‌های کشور نیز حضور داشتند مسائل مالی 52 واحد تولیدی در قالب کمیته تسهیل تصویب شد.

پیرموذن ابراز داشت: اگر وعده‌هایی که مسئولان در کمیسیون صنایع مجلس و نیز کمیته تسهیل کشوری دادند تحقق یابد بخش بزرگی از مشکلات تولید در آینده نزدیک حل خواهد شد.

انتهای پیام/62005/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول