اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان:

90 درصد تولیدات کشاورزی به بخش خصوصی اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 90 درصد محصولات کشاورزی توسط بخش خصوصی تولید می‏شود.

90 درصد تولیدات کشاورزی به بخش خصوصی اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمجید موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‏ای استان، مدیر شعب بانک کشاورزی و ... با  اعضای نظام صنفی کارهای کشاورزی استان سمنان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون بخش اعظمی از تصمیمات برای بخش کشاورزی توسط دولت‏مردان گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با تمهیدات دولت، نظام صنفی کارهای کشاورزی برای مشارکت در تصمیم‏گیری‏ها تشکیل شده و کارها در این بخش باید با قوت ادامه یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هدف بخش کشاورزی را تقویت نظام صنفی  و ترغیب کشاورزان برای عضویت در آن به عنوان یک بازوی اجرایی قوی بیان کرد.

موسوی افزود: توسعه بخش کشاورزی از طرح‏های مهم بوده و اجرای دقیق طرح و جذب تسهیلات آن به طور کامل جزو اولویت‏های کاری این سازمان است.

وی همچنین به نکاتی از جمله روند فعالیت صندوق توسعه کشاورزی در شهرستان‏ها و واریز حق‏السهم ‏بهره‏بردارن برای واریز سهم دولت و نیز برگزاری جلسات منظم نظام صنفی کارهای کشاورزی با مسئولان هر سه ماه یک بار اشاره کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول