اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راه‌اندازی دانشکده نفت و گاز گچساران:

راه حل برون‌رفت از مشکلات دانشکده نفت گچساران عمل به تعهدات است

خبرگزاری فارس: مسئول راه‌اندازی دانشکده نفت و گاز گچساران گفت: تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات فعلی دانشکده نفت و گاز گچساران، عمل به تعهدات و اجرای مصوبات است.

راه حل برون‌رفت از مشکلات دانشکده نفت گچساران عمل به تعهدات است

سعید محمدحسینی امروز در حاشیه افتتاح دانشکده نفت و گاز گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این دانشکده از محل اعتبارات کمکی وزارت نفت در دور اول سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران و با اعتبار 20 میلیارد ریال در سال 85 تصویب شد.

وی ابراز داشت: بر اساس این مصوبه مقرر شد کار احداث و تجهیز توسط دانشگاه یاسوج و تأمین اعتبار احداث آن از محل کمک‌های وزارت نفت صورت گیرد.

* تنها چند مصوبه شهرستانی دانشکده نفت و گاز گچساران عملیاتی شده است

مسئول راه‌اندازی دانشکده نفت و گاز گچساران با تشریح روند راه‌اندازی این دانشکده افزود: از سال 88 جلسات مختلفی پیرامون احداث این دانشکده و برطرف کردن مشکلات و موانع دانشکده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد که این جلسات مصوباتی را نیز در بر داشت.

محمدحسینی تأمین خوابگاه دانشجویی و نیروی انسانی مورد نیاز دانشکده توسط مدیریت آموزش و پرورش، تأمین اعتبار مورد نیاز دانشکده از طریق اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی گچساران، تأمین تجهیزات اداری مورد نیاز دانشکده از طریق فرمانداری و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، در اختیار گذاشتن یک باب منزل سازمانی توسط اداره راه و شهرسازی برای اسکان اساتید و احداث فیبر نوری تا درب ورودی دانشکده بر اساس مصوبه هیئت دولت توسط مخابرات را از جمله مصوبات شهرستان در رابطه با این دانشکده برشمرد.

وی شبکه‌گذاری آب، برق، گاز تا درب دانشکده توسط شرکت‌های آبفای شهری، توزیع برق و شرکت گاز، رفع معارض زمین دانشکده توسط فرمانداری به منظور محوطه‌سازی، تأمین کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه دانشکده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تأمین اعتبار مسیر ورودی و محوطه‌سازی از طریق اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، حمل و پخش بیس توسط شهرداری و راه و شهرسازی، اختصاص یک ‌دستگاه سرویس ایاب و ذهاب توسط سازمان اتوبوسرانی به مدت یک هفته در ابتدای ترم تحصیلی، برقراری امنیت دانشکده توسط نیروی انتظامی تا محصور نمودن محوطه اطراف، در اختیار قرار دادن هفته‌ای یک جلسه سالن و یک جلسه استخر در یک سانس به صورت رایگان برای دانشجویان و همکاری باشگاه فرهنگیان در زمینه تأمین روزانه یک وعده غذای گرم دانشجویان با نرخ مجتمع شبانه‌روزی را از دیگر مصوبات و تعهدات مسئولان شهرستان عنوان کرد.

محمدحسینی مصوبات اجرا شده در این دانشکده را تأمین وسایل سرمایشی و گرمایشی دانشکده توسط شرکت نفت و گاز گچساران، شبکه‌گذاری آب، برق و گاز و بیس‌ریزی در محوطه توسط راه و شهرسازی و شهرداری و نیز همکاری باشگاه فرهنگیان در زمینه خوابگاه و غذای دانشجویان و رفع معارض بخشی از زمین محوطه دانشکده اعلام کرد.

* هزینه 755 میلیون ریالی دانشگاه یاسوج برای دانشکده نفت و گاز گچساران

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه یاسوج در دانشکده نفت و گاز گچساران بیان داشت: تکمیل کارهای تأسیساتی از درب دانشکده تا ساختمان، خرید تجهیزات اداری و داخلی و نقشه‌برداری و طراحی محوطه با هزینه‌ای افزون بر 755 میلیون ریال از جمله این اقدامات است.

مسئول راه‌اندازی دانشکده نفت و گاز گچساران با تشکر از همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در اجرای این پروژه تصریح کرد: وزارت نفت با تقبل هزینه احداث ساختمان و هزینه تجهیزات وسایل سرمایشی و گرمایشی اعتباری حدود 23 میلیارد ریال هزینه کرده است.

محمدحسینی افزود: خرید تجهیزات داخلی، احداث خوابگاه دانشجویان به ظرفیت 250 نفر، هزینه درخواست شده توسط شرکت‌های خدماتی مجری تأسیسات زیربنایی تا درب ورودی دانشکده، اجرای دیوار و محوطه، تکمیل کارهای تأسیسات مکانیکی و برقی از درب تا دانشکده، ساخت دو بلوک خانه سازمانی پنج واحدی اساتید دانشگاه، احداث سلف سرویس، تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و احداث مسجد و سالن ورزشی از دیگر پروژه‌های مورد نیاز برای تکمیل دانشکده نفت و گاز گچساران است.

وی با تقدیر از مساعدت‌های بی‌دریغ وزارت نفت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رئیس و مجموعه معاونان و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه یاسوج، فرمانداری گچساران، مدیران شهرستانی و به ویژه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تلاش فراوانی در راستای راه‌اندازی این دانشکده داشته‌اند.

محمد‌حسینی همکاری رسانه‌های جمعی به ویژه خبرگزاری فارس در پیگیری روند اجرا و راه‌اندازی این دانشکده را قابل تقدیر دانست.

وی تداوم همکاری‌ها و تلاش مضاعف در راستای اجرا و عملیاتی کردن مصوبات به منظور برطرف شدن مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران را خوستار شد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول