اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 18

برگزاری گفتمان دانشجویی با محوریت دین و آزادی در شاهرود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان شاهرود از برگزاری گفتمان دینی و دانشجویی با محوریت دین و آزادی به مناسبت ایام عزای حسینی در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری گفتمان دانشجویی با محوریت دین و آزادی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور شهرستان شاهرود، علی شاهینی گفت: به دنبال برگزاری گفتمان دینی و دانشجویی با محوریت دین و آزادی در دانشگاه پیام‌نور شاهرود، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور استاد حوزه و دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) در شاهرود برپا می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: این گفتمان، روز دوشنبه، بیست و نهم آبان ماه سال‏جاری هم‏زمان با نماز ظهر و عصر و با حضور مسئولان، اساتید، اعضای هیئت علمی، هیئت عزاداری و آحاد دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور شاهرود برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان شاهرود همچنین یادآور شد: اردوی یک روزه حلقه‏های نظام صالحین بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز هم‏زمان با آغاز ایام محرم و سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش در منطقه بسطام برگزار شد.

شاهینی با اشاره به اینکه در این مراسم شادابی معنوی و جسمی شرکت‏کنندگان مورد توجه قرار گرفت، عنوان کرد: مراسم با ورزش صبحگاهی و زیارت امامزاده محمد(ع) آغاز و در ادامه قرائت زیارت عاشورا، نوحه‏خوانی و عزاداری خاص ایام محرم برگزار شد.

وی یادآور شد: شرکت در راهپیمایی هیئت‏های مذهبی دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان از دیگر برنامه‏های حلقه نظام صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شاهرود در این روز بود که با موفقیت به انجام رسید.

انتهای پیام/74002/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول