اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد شاهرود:

ایران از نظر علمی جایگاه نخست منطقه را در اختیار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد شاهرود گفت: ایران از نظر علمی در سطح منطقه مقام نخست و در سطح جهان رتبه 16 را در اختیار دارد.

ایران از نظر علمی جایگاه نخست منطقه را در اختیار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام احمد نظری عصر امروز در همایش نخبگان علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که در سالن آمفی‏تئاتر دانشکده فنی مهندسی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: با هوش و ذکاوت جوانان ایرانی خواهیم دید که جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‏ترین کشورهای علمی در جهان می‌شود.

وی افزود:‌ لازم است که جوانان ایران به ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد شاهرود طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند جوانان ایرانی باید در سطح جهان نظریه‌پرداز علمی باشند، بتوانند از نظر علمی در جایگاه بالایی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار فارس از شاهرود، این همایش با حضور 200 نفر از دانشجویان و خانواده‌های آنها در جهت تجلیل از نخبگان علمی و فرهنگی و هیئت‌های عشاق‏المهدی(عج) و باب‏الحوائج(ع) بانوان شاهرود برگزار شد.

همچنین از تمام دانشجویان نخبه تقدیر به عمل آمد و به رسم یادبود به این نخبگان لوح تقدیر اهدا شد.

در ادامه، با حضور دانشجویان و شماری از جوانان، دوره مقدماتی آموزش سرگروه‌های حلقه‌های صالحین شاهرود در فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود به مدت دو هفته برگزار شد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شاهرود بیان داشت: این دوره با حضور بیش از 100 نفر از سرگروه‌های حلقه‌های صالحین حوزه و کانون‌های بسیج محلات و اقشار سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا اسکندرپور خاطرنشان کرد: این دوره با هدف افزایش معرفتی، بصیرتی و ساختاری حلقه‌های صالحین ویژه سرگروه‌های پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج اقشار به مدت 18 ساعت برگزار شد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شاهرود با بیان اینکه این دوره آموزشی دومین دوره آموزش مقدماتی در سال 91 است، افزود: با توجه به تاکید سازمان بسیج بر تشکیل حلقه‌های صالحین و محوری بودن این برنامه در پایگاه‌ها، واحدها و اقشار بسیج، این دوره‌ها برای سرگروه‌هایی که حلقه‌های جدید تربیتی را تشکیل داده‌اند، برگزار شد.

انتهای پیام/74006/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول