اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرری:

اسرائیل توان مقابله نظامی با ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرری با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل توان مقابله نظامی با ایران را ندارد.

اسرائیل توان مقابله نظامی با ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز عبادی ‌‌ـ سیاسی جمعه شهرری تقوای الهی را مایه اخوت و برادری مسلمانان دانست و اظهار داشت: تنها انسان‌هایی که اهل تقوا هستند رابطه بین آنها ماندگار است بنابراین اگر به دنبال انسجام امت اسلامی برای مقابله با مستکبران هستیم باید تقوای الهی پیشه کنیم.

خطیب جمعه شهرری یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فلسفه‌های مهم عاشورای حسینی است.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپا داشتن تمامی فرایض اسلامی است که باید در جامعه اسلامی احیا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مربوط به همه مردم و یک تکلیف همیشگی مسلمانان است، یادآور شد: جامعه اسلامی با انجام این تکلیف زنده می‌ماند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه غریب است و آن‌گونه که باید برای مردم تبیین و روشن نشده است.

وی تشخیص اولویت‌ها را یکی از مسائل مهم در عصر حاضر برشمرد و افزود: در مسائل امروز جهانی تشخیص اولویت‌ها یکی از مسائل مهم هر جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی تاکید کرد: تهاجمات وحشیانه رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل غاصب به مردم بی‌دفاع غزه، بار دیگر خوی وحشی‌گیری و حیوان صفتی این غده سرطانی را برای مدعیان دفاع از آزادی و دموکراسی دروغین به نمایش گذاشت.

امام جمعه موقت شهرری افزود: همان طور که در جریان هستید رژیم جعلی اسرائیل با ترور یکی از فرماندهان ارشد حماس که خاری در چشم آنها شده بود آتشی را شعله‌ور کرد که امروز شاهد هستیم با خفت درخواست آتش بس را مطرح می‌کند که معنای این خواسته برای جهان غرب و حامیان این غده سرطانی، درس‌های تلخی را به ارمغان داشته است.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت‌های حماس و حزب‌الله در پیروی از فرهنگ و شجره طیبه بسیج به معنای واقعی آن است و بر همین اساس شاهد هستیم رژیم جعلی اسرائیل که در صدر قوی‌ترین ارتش‌های مجهز دنیا قرار دارد کمتر از چند ساعت هم نتوانست تاب مقابله با جوانان غیور فلسطینی را بیاورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی ادامه داد: گنبد آهنین اسرائیل که با بودجه‌های نجومی ساخته شده و مدعی بودند کوچک‌ترین اجسام پرنده هم نمی‌توانند از سد دفاعی این گنبد آهنین عبور کنند دیروز شاهد بودیم گردان‌های قسام با پرتاب چند صد موشک به قلب اسرائیل بار دیگر شکستی خفت‌بار را برای سردمداران این رژیم و آمریکا، غلام حلقه بگوش لابی صهیونیسم به همراه داشت.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل که تاب و توان مقاومت در برابر گروه‌های جهادی فلسطینی را ندارد و با ذلت و خواری خواستار آتش بس شده است چگونه می‌تواند در برابر ایران مقتدر اسلامی که معادلات سیاسی جهانی را تعیین می‌کند، به مقابله بپردازد و آیا آنان نمی‌دانند هر گونه اشتباهشان در تجاوز به ایران می‌تواند چه نتایجی برای این رژیم که همانند تارهای عنکبوت سست و شکننده است به همراه داشته باشد؟

انتهای پیام/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول