اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفارهرندی ـ 2

سردار سلیمانی مایه افتخار ایران است

خبرگزاری فارس: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی افتخار ایران و استان کرمان است.

سردار سلیمانی مایه افتخار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار محمدحسین صفار‌هرندی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی بسیجیان رفسنجان با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد کار مدیریتی در کشور دچار خدشه شود و مدیران به جان هم بیفتند، اظهار داشت: نباید از مرحله پرت باشیم و بگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی افزود: کسانی که مدیریت در کشور در دستشان است، نباید کاری کنند رشته کار از دست آنها خارج شود، بلکه کمک کنند تا اهداف دشمن را پایمال و آن را از صحنه خارج کنند.

صفارهرندی بیان داشت: به گفته خود دشمنان ایران استاد دور زدن تحریم‌هاست و هیچ نشانه‌ای از مشکلاتی که در برخی کشور‌ها دیده می‌شود در ایران نیست.

وی تصریح کرد: سرپا بودن ایران آنها را بر این وا می‌دارد که در کنار تحریم‌ها جنگ هم باشد و حال آن که جنگ با ایران کابوسی برای خودشان است و ایران از همه نظر آماده و ایستاده است.

صفارهرندی ابراز داشت: آمریکا می‌گوید جنگ با ایران ساده نیست و اگر احتمال وقوع جنگ باشد، همان روز اول فقط 30 هزار آمریکایی جان می‌دهند و با این وجود اهل فکر و برنامه در غرب می‌گویند حرف جنگ با ایران را هم نزنید.

وی اذعان کرد: صهیونیست در گذشته هر غلطی که می‌توانست می‌کرد، اما امروز به جایی رسیده که ضربه‌های فلسطینیان بر آنها دست کمی از خودشان ندارد و طی سه روز بیش از 500 موشک به فلسطین اشغالی برخورد کرد.

صفارهرندی ابراز داشت: روح ایستادگی و مقاومتی که در فلسطینیان به چشم می‌خورد جدای از ابزاری است که در دست دارند و در کنار آن شاهد مقاومت مردم سوریه هستیم که در گذشته نظامی سکولار و امروزه انسان‌هایی عاشورایی ساخته و مقاومت آنها پیروزی‌های زیادی به دنبال داشته است و تن به کفر نمی‌دهند.

وی خاطر‌نشان کرد: هنر بچه‌های ما انتقال اندیشه است و این هنر موفقیت‌های زیادی داشت که در بلاد اسلامی به چشم می‌خورد.

صفارهرندی ابراز داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی مایه افتخار استان کرمان و‌ ایران است که گزارشگر خارجی گفته هر جا و با هر یک از رؤسای عراقی که صحبت کردم سایه سنگین مردی را بالای سر عراق دیدم‌ که یکی از فرماندهان دوران جنگ ایران و عراق بوده است.

وی افزود: آنها سعی بر جریحه‌دار کردن جایگاه ولایت دارند، اما بدانند در ایران رهبر حرف آخر را می‌زند به طوری که امام خمینی (ره‌) فرمودند، «در جایگاه مقام ولایت ‌فقیه یک سر سوزن فاصله‌ای بین اختیارات وی با امام معصوم نیست و در مقام تشریع حکم او نظیر حکم  امام عصر است». 

صفارهرندی با تاکید بر وحدت مقامات و مسئولان کشور در وضعیت کنونی بیان داشت: فشارها که زیاد می‌شود، پیشنهادهای ناجوانمردانه روی میز رهبری نگذارند، بلکه بن‌بست‌های دشمن را باید بشکافید و تحریم‌ها را دور بزنید، روی به تولید بیشتر بیاورید، زیرا ایران امروز آماده‌تر و مقتدر‌تر از همیشه است، باید با همت و منصرف کردن دشمن از ادامه کار وارد صحنه شویم.

وی عنوان کرد: امام خمینی فرمودند، «با آمریکا هم مذاکره می‌کنیم به شرط آن که آدم شده باشد نه اینکه به فکر دور زدن ایران باشد»، کسانی که به آمریکا خوش‌بین شده‌اند بدانند آنها قبلا امتحان خود را پس داده‌اند و به اینگونه دولتی نمی‌توان اعتماد کرد.

انتهای پیام/80016/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول