اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

گفتمان حاکم بر جامعه باید ولایی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: گفتمان حاکم بر جامعه باید گفتمان امامت و ولایت باشد.

گفتمان حاکم بر جامعه باید ولایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح محل دائمی ستاد غدیر در فرهنگ‌سرای غدیر شهرداری شیراز اظهار داشت: بحث امامت و ولایت بی‌شک مهم‌ترین بحث و نیاز جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ابراز داشت: بزرگترین نعمت خداوند نعمت امامت و ولایت است که باید این نعمت به گفتمان اصلی جامعه تبدیل شود.

وی گفت: خداوند نعمت‌های بسیاری به انسان‌ها عطا فرموده که با بسیج تمام امکانات دنیا، این نعمت‌ها قابل شمارش نبوده اما بدون ولایت، نعمت‌ها کامل نیستند.

ایمانی تصریح کرد: بدون نعمت عقل در درون انسان و نعمت امامت و ولایت در بیرون، نعمت‌های دیگر می‌توانند خسارت داشته باشند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: گفتمان حاکم بر جامعه هنوز گفتمان امامت و ولایت نیست و غدیر فرصتی است که این گفتمان فراگیر شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: انجام امور مربوط به غدیر نباید تنها مختص به روز غدیر باشد بلکه باید در تمام طول سال به فرهنگ و پیام غدیر توجه شود.

وی گفت: غدیر یک برکه نیست بلکه رودخانه‌ای جاری است که در طول حرکت خود به تمام نیازهای بشری پاسخ می‌دهد.

ایمانی خاطرنشان کرد: در تمام فضای شهر باید گفتمان و فرهنگ امامت، ولایت و رهبری حاکم باشد تا مردم از این نعمت بزرگ بیشتر بهره‌مند شوند.

امام جمعه شیراز در ادامه مقاومت و پایداری را مهم‌ترین دستاورد جامعه دانست و ابراز داشت: دشمن به دنبال حذف فرهنگ مقاومت و پایداری در جامعه است که باید با تمام قوا مقابل خواسته او ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: باید تمام امکانات خود را بسیج کرده و از دستاورد مهمی به عنوان مقاومت و ایستادگی دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: هنر و شعر ما، جلسات موعظه و عزاداری ما باید آمیخته با فرهنگ مقاومت و پایداری باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم محل دائمی ستاد غدیر استان فارس در فرهنگ‌سرای غدیر شهرداری شیراز با همت حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز افتتاح شد و نماینده ولی فقیه در استان فارس از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری شیراز ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/ 2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول