اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش:

گفتمان دینی مجالی برای رفع شبهات است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش گفت: گفتمان دینی مجالی برای رفع شبهات موجود در اذهان است و باید این مجالس را غنیمت شمرد.

گفتمان دینی مجالی برای رفع شبهات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام علی سپهوند صبح امروز در مراسم آغاز به کار گفتمان دینی اظهار داشت: گفتمان دینی به نوعی مجالی برای رفع شبهات در جامعه است و باید این فرصت‌ها را مغتنم شمرد و استفاده صحیحی از آنها کرد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل گفتمان‌های دینی برعهده سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است، افزود: تلاش می‌کنیم این مجالس گفتمان با کیفیت و رونق خوبی برگزار شود و برنامه‌ریزی زیادی برای این مهم انجام شده است.

این مسئول فرهنگی در شهرستان شوش با تاکید بر برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح کیفیت گفتمان‌های دینی، خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا با استفاده از اساتید مجرب در سطح کشوری گامی بلند در راستای ارتقای سطح کیفی گفتمان‌های دینی برداریم.

سپهوند با اشاره به موضوعات این گفتمان‌ها، افزود: گفتمان‌های دینی و موضوعات آن‌ها بر اساس نیاز روز جامعه انتخاب می‌شود و حضور مردم و به ویژه جوانان می‌تواند باعث تداوم این جلسات باشد.

وی تاکید کرد: حضور دانشجویان، دانش‌آموزان و جوانان در این جلسات می‌تواند جامعه را در برابر شبهات موجود بیمه کند از این رو خواستار شرکت اقشار مختلف جامعه در این کلاس‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوش با داشتن بیش از 100 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است و دارای جمعیت و شهری مذهبی است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول