اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در جهادکشاورزی خراسان‌رضوی:

روح قیام سیدالشهدا جانبداری از حق و مقاومت در برابر ظلم است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان‌رضوی گفت: روح قیام سیدالشهدا جانبداری از حق و مقاومت در برابر ظلم و حرکت در صراط مستقیم است.

روح قیام سیدالشهدا جانبداری از حق و مقاومت در برابر ظلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام هاشمی گنابادی ظهر امروز در مراسم آئینی استقبال از ماه محرم در مشهد اظهار کرد: پیام همیشگی و روح قیام سیدالشهدا(ع) جانبداری از حق و حرکت در مسیر صراط مستقیم اهل بیت(ع) است و بدون‌شک عاشورا رمز ماندگاری اسلام است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان‌رضوی با اشاره به سخنان امام حسین(ع) در آغاز قیام علیه حکومت ظالم بنی‌امیه افزود: سیدالشهدا آشکارا می‌فرمایند؛ « بابی الله ذلک لنا و رسوله و المومنین و حجور طابت و طهرت و ...» و قیام خود را قیام خدایی و بر اساس اراده و خواست خداوند معرفی می‌کنند.

هاشمی گنابادی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) می‌فرمایند خداوند راضی نیست و رسول خدا راضی نیستند که اهل ایمان و آزادگان زیربار زور و ستم بروند زیرا تربیت اسلامی کسانی که در مکتب اهل بیت پرورش یافته‌اند ایجاب می‌کند که ظلم نپذیرند و خود نیز اهل ظلم نباشند.

وی تاکید کرد: در هر زمان و هر مکان فلسفه قیام امام حسین(ع) عینیت دارد و اکنون نیز در دو جبهه حق و باطل مومنان و کافران در حال جنگ هستند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا با ایران گلاویز شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه تعالیم قیام امام حسین(ع) درس مقاومت به مسلمانان می‌دهد، اظهار کرد: شک نکنید که در جنگ همیشگی کافران با مومنان که در حال حاضر جنگ ایران و آمریکاست، مردم مسلمان ایران جبهه حق هستند و اهل حق پیروز نهایی هستند.

هاشمی‌گنابادی در تبیین شرایط کنونی ستیز جبهه ظلم و ستم با ملت ایران گفت: کاملاً مشخص است که استکبار تنها به شکست ما راضی نیست بلکه آمریکا و اسرائیل نابودی اسلام و مسلمانان را طراحی کرده‌اند و از این رو در هر شرایطی باید مقاومت کنیم و مشکلاتی را که برای ما به وجود آورده‌اند با درایت و مقاومت پشت سر بگذاریم و این پیام امام حسین(ع) است که در راه خدا باید تمام وجود خود را فدا کنیم تا دین خدا پایدار بماند.

انتهای پیام/70001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول