اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ارشاد جنوب کرمان تأکید کرد

پیگیری و اجرای مؤسسه‌های فرهنگی تک‌‌منظوره

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تأکید بر پیگیری و اجرای مؤسسه‌های فرهنگی تک‌‌منظوره گفت: باید مردم را به مشارکت در امور کارهای فرهنگی تشویق کنیم.

پیگیری و اجرای مؤسسه‌های فرهنگی تک‌‌منظوره

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، بهرام مسلمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی همایش هنرمندان این شهرستان اظهار داشت: شهرستان منوجان نیازمند یک کار بزرگ است به همین دلیل باید تلاش کرد تا همایشی بزرگ برپا شود.

وی افزود: هنرمند نیازمند این است، توانایی‌های خود را بروز دهد تا بتواند رتبه‌های خوبی در این زمینه کسب کند و به شاخص‌های مهم دست یابد.

مسلمی با اشاره به اینکه وضعیت هنری شهرستان منوجان نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است، تصریح کرد: اما با توجه به توانمندی‌های هنرمندان منطقه این تلاش‌ها کافی نیست و می‌طلبد، آن‌ها با سرعت بیشتری در این مسیر گام بردارند.

وی با تأکید بر پیگیری و اجرای مؤسسه‌های فرهنگی تک‌‌منظوره ابراز داشت: باید تلاش کرد تا مردم را به سوی کارهای فرهنگی سوق دهیم و آن‌ها را به مشارکت در این امور تشویق کنیم.

مسلمی فضای فرهنگی این شهرستان را خوب توصیف و عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در این شهرستان وجود دارد، کارگاه‌های آموزشی ویژه هنرمندان باید ایجاد شود.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اندیشیدن را ویژه کار خبرنگاری دانست و گفت: خبرنگاران باید آموزش داده شده و برای این کار تربیت شوند.

انتهای پیام/80001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول