اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد نخبگان استان قم خبر داد

برگزاری چهارمین اردوی فرهنگی و مذهبی نخبگان در قم

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری چهارمین اردوی فرهنگی و مذهبی نخبگان در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری در قم خبر داد.

برگزاری چهارمین اردوی فرهنگی و مذهبی نخبگان در قم

محمد افرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به توانمندسازی و حمایت از نخبگان به عنوان یکی از وظایف بنیاد ملی نخبگان اظهار کرد: بخشی از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان فرهنگی بوده و در راستای افزایش باورهای دینی نخبگان، مهارت‌های اجتماعی و خانوادگی است.

وی به برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و گفت: شهرهای قم، شیراز و مشهد اصلی‌ترین شهرها برای برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی هستند.

معاون بنیاد نخبگان استان قم یادآور شد: تقویت ایمان دینی، مبانی اعتقادی، معرفت‌افزایی، اخلاق اسلامی، بصیرت‌افزایی، ارتقای منزلت اجتماعی، تقویت‌ مهارت‌های فردی و خانوادگی از جمله اهداف برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی است.

وی عنوان داشت: روابط اجتماعی نخبگان در این اردوها تقویت شده و زمینه ارتباط مفید و تبادل اطلاعات برای آنها فراهم می‌شود.

افرادی با اشاره به برگزاری سومین اردوی فرهنگی و مذهبی در قم گفت: 15 نفر از نخبگان و خانواده‌های آنها از هشت استان از جمله خوزستان، آذربایجان، خراسان، کرمان، زنجان و تهران در این اردو حضور داشتند.

وی زیارت حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران و شرکت در درس آیت‌الله جوادی‌آملی را از جمله برنامه‌های اردوی فرهنگی و مذهبی ذکر کرد.

معاون بنیاد نخبگان استان قم گفت: در نظر داریم چهارمین اردوی فرهنگی و مذهبی را با حضور نخبگان علاقه‌مند بهمن و اسفند سال جاری برگزار کنیم.

انتهای پیام/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول