اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

بهره‌مندی 4500 نفر از فعالیت تشکل‌های فرهنگی بنیاد شهید زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 4 هزار و 500 نفر از فعالیت تشکل‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان استفاده می‌کنند.

بهره‌مندی 4500 نفر از فعالیت تشکل‌های فرهنگی بنیاد شهید زنجان

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تشکل‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سه نقطه راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: 3 هزار نفر از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران و 15 هزار نفر از آحاد مردم از برنامه‌های این تشکل‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: در سال جاری از 6 هزار خانواده زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به صورت گروهی و فردی دیدار انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح سپاس در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرایی شده است، افزود: تکریم ارباب رجوع در ادارات از اهداف اجرای این طرح است.

نیک‌بخش از استخدام 150 نفر از فرزندان شهید در ادارات مختلف خبر داد و گفت: به 100 نفر تسهیلات اشتغال ارائه شده است.

وی با بیان اینکه 100 نفر از خانواده‌های شهدا به عنوان کارورز به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند، افزود: در زمینه اشتغال فرزندان شاهد نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ارائه مشاوره‌های لازم به زوجین جوان خبر داد و یادآور شد: همه افراد جامعه هدف این بنیاد زیر پوشش بیمه غرامت فوت قرار گرفته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های معاونت پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: جمع‌آوری آثار شهدا و ایثارگران از برنامه‌های این معاونت است.

نیک‌بخش از پخش 8 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در سال جاری خبر داد و افزود: فیلم 26 دقیقه‌ای مسافران مهتاب از تولیدات این بنیاد است.

وی با بیان اینکه برنامه زندگی خوبان نیز در 13 قسمت تولید شده است، افزود: مجموعه بوی بهشت نیز در 13 قسمت برای علاقه‌مندان پخش شده است.

*برگزاری 220 یادواره شهید در استان زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری 220 یادواره شهدا در استان زنجان خبر داد و گفت: یادواره‌های شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 50 حسینیه شهدا در منازل خانواده‌های شهدا یادآور شد: والدین شهدا و ایثارگران متولیان این حسینیه‌ها هستند.

نیک‌بخش با بیان اینکه در هفت ماه گذشته 7 هزار نفر از موزه شهدای استان زنجان بازدید کردند، افزود: 50 نمایشگاه نیز به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان برگزار شده است.

وی از 12 هزار مورد اطلاع‌رسانی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی هفت ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: تئاتر خیابانی نیز در 25 موضوع مختلف در سطح استان اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی سایت قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: با حضور 2 هزار و 600 نفر نیز طرح مفاهیم قرآنی در استان اجرا شده است.

وی از برگزاری اردوهای سیاحتی، درمانی، گردشگری و فرهنگی برای یک هزار و 500 نفر خبر داد و تصریح کرد: ‌اردوهای دانش‌آموزی نیز برای 250 نفر برگزار شده است.

نیک‌بخش از برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف در استان زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات برای 3 هزار نفر در سال جاری برگزار شده است.

انتهای پیام/73003/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول