اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج هنرمندان نکا:

هنرمندان شهرستان نکا مشکل فضای فرهنگی ندارند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج هنرمندان نکا از برگزاری شب شعر یاد یار مهربان در نکا خبر داد و گفت: هنرمندان ما مشکلی برای فعالیت‌های مختلف هنری و فرهنگی ندارند.

هنرمندان شهرستان نکا مشکل فضای فرهنگی ندارند

محمدعلی صفرپور در حاشیه برگزاری شب شعر یاد یار مهربان در اداره فرهنگ و ارشاد نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان افزود: این شب شهر به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و در آستانه هفته بسیج با هدف شناساندن نیروهای شعر شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این شب شعر که با حضور امام جمعه نکا، حمیدزاده عضو جبهه پایداری کشور، فرماندار نکا، جمعی از مسئولان و هنرمندان برگزار شد شعرا به بیان و قرائت اشعاری پرمحتوا با مضامین کتاب، هنر، مذهبی و عاشقانه پرداختند.

صفرپور ادامه داد: برگزاری شب شعر زمانی مناسب برای شناسایی استعدادهای جوانان است که این شب شعر نیز به همت اداره ارشاد، کانون بسیج هنرمندان و  کتابخانه عمومی نکا برگزار شد.

این مسئول فرهنگی بیان داشت: کانون هنرمندان بسیج می‌تواند پایگاه مناسبی برای تبلور زیبایی‌ها، مرکز جوشش و کوشش استعدادهای درخشان و ارزشمند باشد.

وی نکوداشت برنامه‌های فرهنگ و ادب را یادآور ارزش‌ها و افتخارات معنوی ایران اسلامی دانست و گفت: تاریخ این سرزمین سرشار از خاطرات و اثرات کوشش‌های نامدارانی است که با شعر و اندیشه خود برای سر بلندی این سرزمین گام برداشتند و باید در راستای به پا داشتن نام بلندشان تلاش شود.

صفرپور گفت: با بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری نکا و تجهیز آن مشکلات کمبود فضای فرهنگی هنری برای فعالیت انجمن‌های مختلف فرهنگی هنری برطرف شده و اکنون هنرمندان ما مشکلی برای فعالیت‌های مختلف هنری و فرهنگی ندارند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان نکا ادامه داد: توسعه مبانی احکام دین مبین اسلام با فرهنگ بسیج در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

صفرپور گفت: با فعالیت در بسیج هنرمندان سعی می‌کنیم به نیازهای انقلاب و جامعه پاسخ بگوییم و جامعه را در مسیر واقعی اهداف نظام هدایت کنیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از حدود 10 نفر از شعرایی که به قرائت اشعار خود پرداختند، تجلیل شد.

انتهای پیام/86002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول