اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

معیار و شاخص مطلوبی برای افزایش بصیرت در جامعه استفاده شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اگر بصیرت در بین پلیس نباشد، ممکن است فعالیت‌های آن به مسیرهای غیرواقعی سوق داده شود، گفت: باید معیار و شاخص مطلوبی برای افزایش بصیرت در جامعه استفاده شود.

معیار و شاخص مطلوبی برای افزایش بصیرت در جامعه استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی پیش از ظهر امروز در دومین دوره بصیرت غیرمتمرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد:‌ به دلیل ماهیت سنگین فعالیت‌های نیروی انتظامی داشتن بصیرت و آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان ضروری است.

وی با بیان اینکه برای افزایش قدرت تشخیص حق از باطل برگزاری چنین دوره‌هایی ضروری است، خاطرنشان کرد: برای تشخیص حق از باطل در میان غبارها و گرداب‌ها برگزاری دوره‌های آموزشی مثمرثمر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان عاشورا را الگویی از بصیرت برای جامعه عنوان کرد و گفت: اقدامات حضرت زینب (س) موجب ماندگاری قیام عاشورا و ارائه زوایای پنهان عاشورا به اعصار مختلف شد.

وی با بیان اینکه اگر بصیرت در بین پلیس نباشد، ممکن است فعالیت‌های آن به مسیرهای غیرواقعی سوق داده شود، خاطرنشان کرد: باید معیار و شاخص مطلوبی برای افزایش بصیرت در جامعه استفاده شود.

صالحی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری معیار و شاخص بصیرت در جامعه محسوب می‌شود، افزود: باید در هر برنامه و فعالیتی این معیار مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش بصیرت لازمه زندگی خدمتی نیروی انتظامی است، افزود: برگزاری چنین دوره‌هایی موجب افزایش بصیرت افراد نیروی انتظامی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت پرسش و پاسخ تاکید کرد و گفت: این دوره‌ها باید به گونه‌ای برگزار شود، که پاسخگوی نیازهای نیروی انتظامی و افزایش آگاهی افراد باشد.

وی یکی از توفیقات حوزه را برگزاری جلسات مباحث و گفت‌و‌گو عنوان کرد و افزود: دانشگاه‌ها به دلیل عدم توجه به این مقوله توفیقات مطلوبی را کسب نکرده‌اند.

صالحی با تسلیت آغاز ماه محرم تصریح کرد: قمه‌زنی بر اساس فتوای بسیاری از علما حرام است و ارائه تصاویر این عمل از سوی دشمنان موجب ارائه جلوه‌ای متفاوت از اسلام به جهان می‌شود.

وی استفاده از آلات موسیقی را در مراسم‌های عزاداری به ویژه حرکت دسته‌های عزاداری از آسیب‌های این حوزه برشمرد و افزود: برخی از افراد با کمک‌های مالی به هیئت‌های مذهبی به رواج چنین اقداماتی کمک می‌کنند که ضروری است در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول