اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل:

ایجاد نظم و امنیت در جامعه از مولفه‌های مهم نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ایجاد نظم و امنیت در جامعه از مولفه‌های مهم نیروی انتظامی است که رشد اقتصادی و معیشت زندگی شهروندان را ارتقا می بخشد.

ایجاد نظم و امنیت در جامعه از مولفه‌های مهم نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدعلی طاهری در جمع معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی استان و شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه امنیت یکی از نعمت‌های ارزانی شده از جانب خداوند است، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های مهم خداوند امنیت و آرامش در جامعه بوده به نحوی که تا زمانی که آن را از دست نداده باشیم قدر آن را نمی‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: برای پویایی و نشاط جامعه و برون رفت از فتنه‌های مختلف باید با ادامه دادن راه شهدا پشت سر ولی امر مسلمین حرکت کرده و با بصیرت‌افزایی روشنگر راه و چراغ هدایت برای تمامی مسلمانان جهان باشیم و کارکنان ناجا باید با مد نظر قرار دادن سیره ائمه معصومین (ع) و روایات و احادیث آنان مراتب را در سرلوحه کارها و امورات خود قرار داده و به عنوان نمونه از آثار پربرکت مشورت حسنه بهره‌مند شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان به تلاش‌های صورت گرفته نیروی انتظامی در استان اشاره کرد و یادآور شد: پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت نبوده و حاکمیت، مردم و پلیس به عنوان سه محور اساسی و به صورت موازی مسئولیت این امر مهم را برعهده داشته و جلب مشارکت عمومی سهم بسزایی در رسیدن به اهداف ناجا دارد.

طاهری گفت: اعتمادسازی بین مردم بسیار حائز اهمیت بوده و ابعادی همچون صداقت، وفاداری، ثبات و پایداری، شایسته سالاری و شایستگی را تشکیل می‌دهد و طرح تکریم ارباب رجوع نیز باید در سرلوحه کار کارکنان پلیس قرار گیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارتقا وضعیت رده‌های مختلف پلیسی در مشگین‌شهر بیان داشت: تولید نظم و امنیت از جمله محورها و مولفه‌های مهم در برنامه‌های ناجا بوده و لازم است با تعامل و همکاری کلیه مسئولان اعم از معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی استان با رده‌های تابعه و شهرستان‌های تابعه استان این مهم مدنظر مسئولان قرار گیرد تا به نحو مطلوبی نسبت به تامین و حفظ نظم و امنیت اقدام شود و ایجاد امنیت است که مقوله‌هایی همچون رشد اقتصادی، بهبود معیشت زندگی مردم و... را ارتقا می‌دهد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول