اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمودی:

نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اجتماعی کوتاهی نکند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اجتماعی کوتاهی نکند.

نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اجتماعی کوتاهی نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه امروز احمدرضا رادان جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به‌ منظور بازدید از فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و بررسی وضعیت امنیت شرق استان تهران به شهرستان ورامین سفر کرده بود با حضور در بیت امام جمعه ورامین با آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

احمدرضا رادان با ابراز خرسندی از دیدار مجدد آیت‌الله محمودی گلپایگانی وجود ایشان را یک نعمت بزرگ برای منطقه ورامین توصیف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه گزارشی از وضعیت انتظامی و امنیتی منطقه ارائه کرد.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نیز ضمن خوشامدگویی به جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهرستان٬ ضرورت توجه بیشتر به مسایل امنیتی و انتظامی را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به خطراتی که جامعه اسلامی به خصوص جوانان را تهدید می‌کند از جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خواست تا در برخورد با مفاسد اجتماعی کوتاهی نکند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از توجه سردار رادان و نیروی انتظامی به راه‌اندازی گشت‌های ارشاد، ابراز امیدواری کرد که اینگونه گشت‌ها در سطح شهرستان‌های کشور با جدیت بیشتری تشکیل شود.

در این دیدار نقاط قوت و ضعف استقرار فرماندهی شرق استان تهران در شهرستان ورامین مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

احمدرضا رادان با سفر به دیار 15 خرداد با تشکیل جلسات فشرده کاری٬ درخواست‌ها، نیازها و مشکلات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران را مورد بررسی قرار داد.

در این نشست مسائل مربوط به شهرستان‌های زیر مجموعه فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران که شامل ورامین، پیشوا، پاکدشت و دماوند می‌شود مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسبی در ارتباط با ارتقای وضعیت امنیت و آسایش مردم ارائه شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول