اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد تاکید کرد

تعامل ادارات برای جذب کامل اعتبارات اشتغال خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان در دو بخش مشاغل خانگی و خرد بیش از 40 میلیارد ریال است.

تعامل ادارات برای جذب کامل اعتبارات اشتغال خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی علی اصغر مرادزاده در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: سهمیه اشتغال شهرستان در سال جاری 2 هزار و 48 نفر تعیین شده است و تاکنون با همکاری ادارات 850 نفر در سامانه رصد ثبت نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان بیش از 750 طرح بررسی شده که از این تعداد بالغ بر 280 طرح به تصویب رسیده است.

فرماندار خلیل آباد ادامه داد: تاکنون به 220 طرح تسهیلات لازم اختصاص یافته است.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم شهرستان در جذب تسهیلات اشتغال طی سال گذشته گفت: از دست اندرکاران امر انتظار می‌رود تا برای ارتقای جایگاه شهرستان در سال جاری تلاش کنند.

رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلیل آباد از بانک‌های عامل خواست تا با همکاری و تعامل بیشتر نسبت به پرداخت تسهیلات به واجدان شرایط اقدام کنند و مسئولان را در تحقق سهمیه اشتغال در شهرستان یاری رساندند.

انتهای پیام/ 70017/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول