اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نور:

ارائه تسهیلات منوط به اشتغال واقعی شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نور گفت: ارائه تسهیلات منوط به اشتغال واقعی شود.

ارائه تسهیلات منوط به اشتغال واقعی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عارف سالاریان پیش‌ازظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی بیان داشت: اشتغال ثابت با معرفی افراد واقعی و بیمه شده تضمین و پایداری شغل را به دنبال دارد.

مدیر جهاد کشاورزی نور تاکید کرد: در ارائه تسهیلات توسعه بخش کشاورزی باید بخشی از تسهیلات را منوط به ارائه معرفی نامه (بیمه نامه) افراد شاغل در این بخش و تعهد شغل کرد تا هدف طرح همان ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کشاورزی تامین شود.

وی خواستار دقت همراه با سرعت در معرفی افراد واجد شرایط و جذب اعتبارات موضوع طرح شد تا حق شهرستان و متقاضیان واقعی ضایع نشود.

اجرای اصل 44 تنها راه برون رفت از معضلات اداری

رئیس اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی نور نیز در این جلسه اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی را تنها راه برون رفت از معضلات اداری دانست و ابراز داشت: بخش خصوصی هم بهتر کار می‌کند و هم راحتر پاسخگو است، اما بخش دولتی به راحتی پاسخگو نیست.

زین‌العابدین محمدی اظهار داشت: بخش عمده نظارتی در بخش تولید کم رنگ است و برای تولیدکنندگان آموزش نداریم، نیاز است آموزش در بخش تولید جدی گرفته شود و این امر بدون جنبه حاکمیتی به شرکت‌های مشاوره‌ای واگذار شود.

وی افزود: در شهرستان نور 11 شرکت مشاوره‌ای ثبت شده داریم که از این تعداد 5 شرکت (چهار شرکت به صورت تعاونی و یک شرکت خصوصی) با 31 نفر سهامدار و اشتغال فعال هستند.

محمدی با تاکید بر اینکه عدم آموزش از نظر کمی و کیفی تولید را دچار مشکل می‌سازد، ابراز داشت: شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای در ساختمان‌های خدمات ترویج مناطق مختلف شهرستان مستقر هستند و برای شروع کار نیز مبلغ 5 میلیون تومان برای تجهیز دفاتر در اختیارشان قرار گرفت، بنابراین لازم است از این ظرفیت استفاده کافی شود.

رئیس اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی نور تولید و اشتغال را مکمل هم عنوان کرد و افزود: لازم است تولید همراه با اشتغال توسعه یابد و فلسفه تشکیل کارگروه توسعه نیز همین امر است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول