اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش سوادکوه:

160 دانش آموز سوادکوهی به راهیان نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سوادکوه با اشاره به برکات حضور در گروه‌های راهیان نور، گفت: راهیان نور فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با ایثارگران و رزمندگان است.

160 دانش آموز سوادکوهی به راهیان نور اعزام شدند

ایوب خلیلی در حاشیه اعزام راهیان نور سوادکوه در پل سفید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به ارزش و برکات برگزاری طرح راهیان نور، گفت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس یادآور شجاعت و عزتمندی ایران اسلامی در زمان حاضر است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سوادکوه به فلسفه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: آشنایی با شیوه زندگی و عملیات نظامی و رفتار معنوی رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس و الگوسازی مناسب برای جوانان از اهداف راه‌اندازی طرح راهیان نور است.

وی به برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور شهرستان سوادکوه با مسئولیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه و همکاری ادارات و نهادهای مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: 120 دانش آموز و فرهنگی از بخش مرکزی و 40 دانش آموز و فرهنگی از بخش شیرگاه در این طرح حضور دارند.

خلیلی از همراهی چهار مبلغ به همراه این دانش آموزان دختر اشاره کرد و گفت: چهار اتوبوس برای حمل و نقل دانش‌آموزان و اتومبیل تدارکات و آمبولانس و خودرو به همراه این گروه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی از برنامه‌ریزی‌های اداره آموزش و پرورش برای همکاری با ستاد راهیان نور سوادکوه خبر داد و افزود: 160 دانش آموز سوادکوهی به راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول