اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به همت سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز صورت گرفت

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: 330 دانش‌آموز ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز به همت سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اعزام مرحله دوم کاروان راهیان نور دانش‌آموزی ناحیه دو شیراز با 330 دانش‌آموز از اردوگاه آیت‌الله سعیدی به مناطق عملیاتی جنوب عصر امروز صورت گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز در حاشیه مراسم این اعزام، در سخنانی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را محل تدبیر دانست و اظهار داشت: آنجایی که دشمن با پشتیبانی ابرقدرت‌های شرق و غرب با تمام تجهیزات به خاک کشورمان تجاوز کرد، با تدبیر حضرت امام (ره) و رزمندگان اسلام تمام توطئه‌های آنها خنثی شد.

حجت‌الاسلام محمد شریفی افزود: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس محل خاطرات شهدا بوده و امروز وظیفه ما این است که از شهدا درس بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم.

وی اضافه کرد: سرزمین‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از مکان‌های معنوی است که باید با وضو وارد آن شویم و قدم به قدم آن با خون شهدا عطرآگین شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) ضمن دعوت از دانش‌آموزان به ذکر گفتن و تفکر کردن در مناطق عملیاتی گفت: شهدا، شما دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دعوت کرده‌اند و باید این دعوت را قدر بدانیم.

به گزارش فارس، زائران در این اردوی سه روزه از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، پادگان گلف و هویزه دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول