اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

تلاش دشمن در شبهه‏افکنی پیرامون راهیان نور ناکام ماند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: تلاش خصمانه دشمن در شبهه‏افکنی پیرامون راهیان نور با استقبال بی‏نظیر دانش‏آموزان ناکام مانده است.

تلاش دشمن در شبهه‏افکنی پیرامون راهیان نور ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر یکشنبه در حاشیه اعزام دانش‏آموزان دختر به اردوی راهیان‏ نور در راه‏آهن شاهرود اظهار داشت: در دهه چهارم انقلاب که به نام عدالت و پیشرفت نامگذاری شده است، با تأسی به شهدا می‏توان این هدف را به خوبی محقق کرد.

وی بیان کرد: امام خامنه‏ای می‏فرمایند که «شهدا ستاره‎اند؛ با این ستاره‏ها می‏توان راه را پیدا کرد» بنابراین با توجه به این سخن ارزشمند، آشنایی با شهدا و حضور در مشهد آنان، تأثیر معنوی بسیاری بر آحاد مردم به خصوص دانش‏آموزان دارد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به تلاش خصمانه دشمن در شبهه‏افکنی پیرامون راهیان نور افزود: توجه به رهنمودهای رهبری انقلاب و شناخت و ادامه راه شهدا راه مقابله با اقدامات دشمنان است.

مطهری بیان کرد: این دو عامل هستند که با عنایت خداوند همه خواسته‏های دشمن را ناکام می‏گذارند و جامعه را بیدار ساخته و واقعیت‏سازی و واقعیت‏پنداری دشمن را نقش بر آب می‏کنند.

وی با بیان اینکه در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم، افزود: برای نیل به پیشرفت و عدالت راه سختی در پیش داریم اما ما با الگو گرفتن از شهدا که در شرایط بسیار سخت‏تر حمله دشمن را ناکام گذاشتند، بهتر می‏توانیم به پیشرفت و عدالت برسیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اعزام نخستین کاروان راهیان نور از شاهرود اظهار داشت: با توجه به برنامه‏ریزی انجام شده، دو کاروان دیگر به استعداد 900 نفر از دانش‏آموزان دختر را به مناطق عملیاتی اعزام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، با توجه به استقبال بی‏نظیر دانش‏آموزان و استقبال از این اردوها، دانش‏آموزان پسر نیز در قالب سه کاروان بعد از اتمام اردوی دختران به مناطق عملیاتی اعزام می‏شوند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول