اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

هیئت‌های مذهبی با بصیرت نقشه دشمنان را خنثی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: دشمن با جنگ نرم و رواج خرافه‌پرستی می‌خواهد دین را از بین ببرد و هیئت‌های مذهبی با بصیرت‌افزایی در سوگواری‌ها باید این نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.

هیئت‌های مذهبی با بصیرت نقشه دشمنان را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم تعامل و هماهنگی فرماندهی انتظامی استان همدان با مسئولان هیئت‌های مذهبی در دفتر امام جمعه همدان اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی نیروی انتظامی مظهر دینداری است و حال و هوای مدرسه فیضیه بر نیروی انتظامی حاکم بوده و این موضوع قابل تقدیر است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر دشمن بیدار است و می‌خواهد رگ و ریشه شما را قطع کند، عقل و دین حکم می‌کند که شما هم هوشیار باشید و از خود حفاظت کنید.

امام جمعه همدان با اشاره به حدیثی از امام علی‌(ع) که می‌فرمایند «در خط مقدم جبهه باید خواب را بچشید نه آنکه بخوابید» گفت: اگر دشمن بیدار است و علیه ایران اسلامی نقشه می‌کشد شما نیروی انتظامی هم نخوابید و از جامعه مراقبت کنید.

وی ادامه داد: هر مطاع و کالای ارزشمندی که انسان دارد به همان قیمتی که ارزشمند است دارای دشمن خطرناک هم هست.

محمدی اضافه کرد: مطاعی ارزشمندتر از دین اسلام وجود ندارد و مطاع دین کالایی است که امنیت جهانی و اقتصاد عادلانه را در جهان تأمین می‌کند و اخلاق بشریت را درست می‌کند.

وی افزود: اگر دین اسلام در جهان به طور کامل اجرا شود دیگر در دنیا گرسنه، بی‌سواد، فقیر، جنگ و خونریزی وجود نخواهد داشت و زمین به بهشت برین تبدیل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: چون دین اسلام این همه دستاورد دارد طبیعی است که دشمنان زیادی خصوصاً در بین نظام سلطه خواهد داشت.

وی به نقش هیئت‌های مذهبی در ایام محرم اشاره کرد و گفت: اعمال خوب و مناسبی که شما عاشورائیان در ماه محرم و صفر انجام می‌دهید دین را حفظ می‌کند.

محمدی در پایان تأکید کرد: دشمن با جنگ نرم و رواج خرافه‌پرستی می‌خواهد دین را از بین ببرد و شما عاشورائیان و هیئت‌های مذهبی با بصیرت‌افزایی در سوگواری‌ها باید این نقشه شوم دشمنان را خنثی کنید.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول