اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد

ساماندهی 2400 هیئت مذهبی در استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز از ساماندهی 2 هزار و 424 هیئت مذهبی در این استان خبر داد.

ساماندهی 2400 هیئت مذهبی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی ظهر امروز در جلسه ساماندهی این هیئت‌های مذهبی اظهار داشت: فعالیت این هیئت‌ها زیرپوشش این اداره کل قرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم و برگزاری مراسم‌های عزاداری لازم است تا تدابیر اساسی به منظور برگزاری هر چه باشکوه این ایام انجام شود.

این مسئول ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی جذاب می‌تواند نوجوانان و جوانان بیشتری را برای حضور در این مراسم‌ها دعوت کند.

مسعودی با اعلام این که تدابیر لازم برای برقراری نظم و امنیت در مراسم‌های مختلف عزاداری، ‌سینه‌زنی و زنجیر زنی با نیروی انتظامی نیز اندیشیده شده است افزود: با جلسات و هماهنگی‌هایی که با فرماندهان نیروی انتظامی داشتیم تمامی تمهیدات لازم برای برقراری نظم و امنیت در این ایام اندیشیده شده است.

وی تأکید کرد: سال‌های گذشته همیاران پلیس در هیئت‌های مذهبی نقش به سزایی را در برقراری نظم داشتند لذا امسال نیز با افزایش این همیاران از توان نیروهای جوان و نوجوان استفاده شده است.

مسعودی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده امسال برنامه سیاه‌پوش‌کردن محلات و معابر با همکاری هیئت‌های مذهبی در سطح استان انجام می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: مدیران هیئت‌های مذهبی باید بر روند و عملکرد دستجات سینه‌زنی و زنجیر زنی خود نظارت داشته باشند و سر ساعت‌های تعیین شده دستجات خود را به دورن هیئت راهنمایی کنند.

مسعودی حفظ آرامش مردم در این شب‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: نباید در ساعات پایانی شب با راه‌اندازی دستجات سینه‌زنی و صدای بلندگو و طبل آسایش و آرامش شهروندان را بر هم بزنیم.

وی در پایان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام تأکید کرد.

انتهای پیام/2302/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول