اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه-2

موسوی‏زاده: هیئت‏های مذهبی نکات ایمنی را در ایام محرم رعایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: هیئت‏های مذهبی باید در ایام محرم، نکات ایمنی را رعایت کنند و به مدیریت مصرف برق توجه داشته باشند.

موسوی‏زاده: هیئت‏های مذهبی نکات ایمنی را در ایام محرم رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‏های محرم اظهار داشت: توجه به مسائل و نکات ایمنی برقی و همچنین مدیریت مصرف برق توسط مساجد، تکایا و هیئت‏های مذهبی به ویژه در ایام محرم و به خصوص زمان حضور دسته‏ها و عزاداران حسینی در خیابان‏ها و معابر امری لازم و ضروری است.

وی با تسلیت مناسبت‏های ماه‏های محرم و صفر و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) بیان داشت: هیئت‏ها و تکایایی که برای برگزاری این مجالس شریف و مذهبی نیاز به برق موقت دارند، می‏توانند به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه خود مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تاکید بر اینکه کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر استان سمنان آماده همکاری در تامین برق مطمئن هستند، اظهار داشت: استفاده از روش‏های غیرفنی و غیرشرعی در تامین برق، موجب خطرات جانی برای افراد خواهد شد.

موسوی‏زاده تصریح کرد: مسئولان و خادمان هیئت‏های مذهبی و تکایا در ایام سوگواری، نباید از لامپ‏های پرمصرف نظیر مدادی، خیاری، گازی و لامپ‏های با راندمان کم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در این ایام، باید از لامپ‏های کم‏مصرف و ال.ای.دی برای تامین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری بهره‏گیری شود.

موسوی‏زاده خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی بیشتر شبکه، هنگام حمل پرچم و علامت‏های مخصوص عزاداری، به تاسیسات و شبکه‏های برق که از خیابان‏ها و معابر عبور کرده‏اند، نیز باید توجه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: تکایا و هیئت‏های مذهبی هنگام بهره‏گیری از انشعاب برق، حتماً از ترمینال‏ها و پریزهای استاندارد استفاده کنند و تابلوهای ورودی برق از دسترس کودکان و محیط‏های مرطوب دور نگه داشته شود.

انتهای پیام/74002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول