اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‏آموزی میامی:

شور نسل چهارم برای دیدن مناطق عملیاتی وصف‏نشدنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‏آموزی شهرستان میامی گفت: شور و شعور انقلابی دانش‏آموزان نسل چهارم انقلاب اسلامی برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس وصف‏نشدنی است.

شور نسل چهارم برای دیدن مناطق عملیاتی وصف‏نشدنی است

علی‏اصغر رجبی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش‏آموزی از شاهرود و میامی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار داشت: در این کاروان 300 نفر از دانش‏آموزان دختر شهرستان میامی حضور داشتند که این استقبال بسیار عالی و بی‏نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‏آموزان زیادی در شهرستان میامی برای اعزام به راهیان نور ثبت‌نام کرده‏اند، افزود: این دانش‏آموزان از دورترین روستاهای شهرستان میامی با شوق و ذوق وصف‏نشدنی خود در اردوی راهیان نور حضور یافته‏اند و این حضور بسیار امیدآفرین است.

فرمانده بسیج دانش‏آموزی شهرستان میامی با بیان اینکه این دانش‏آموزان شب قبل در شاهرود اسکان یافته بودند، افزود: بعضی از این دانش‏آموزان، دو روز در راه بودند تا به این اردو که از شاهرود آغاز می‏شود، برسند.

وی تصریح کرد: همین موضوع نشان می‏دهد دشمنان خیال باطلی در جدایی نسل‏های انقلاب دارند و این سودایی بیهوده است.

رجبی افزود: امیدواریم این اردو تاثیر خود را داشته باشد و دانش‏آموزان با تحولی که نشأت گرفته از خون و راه شهداست، به شهر خود بازگشته و سفیرانی برای خانواده و جامعه باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، دانش‏آموزان شهرستان شاهرود در قالب کاروان راهیان نور دانش‏آموزی استان سمنان عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند.

این مراسم بسیار باشکوه و با استقبال خانواده‏های دانش‏آموزان شاهرودی برگزار شد و برای اولین بار حال و هوای دیگری از اعزام کاروان‏های راهیان نور داشت.

کاروان‏ راهیان نور دانش‏آموزان شاهرودی با تلاش‏های انجام شده از سوی مسئولان سپاه استان سمنان، آموزش و پرورش و نمایندگان مردم دامغان، سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار از طریق شبکه ریلی عازم مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی شدند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول