اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج‌دانش‌آموزی قزوین خبر داد

برگزاری همایش 13 ساله‌های حسینی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج‌دانش‌آموزی استان قزوین گفت: همایش 13 ساله‌های حسینی در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری همایش 13 ساله‌های حسینی در قزوین

محمد‌علی ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: همایش 13 ساله‌ها هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت قاسم‌ از دلاوران حادثه عاشورا در روز اول‌ آذرماه در استان قزوین برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین افزود: متولی و محوریت این همایش با سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

وی با بیان اینکه بسیج در حقیقت تداوم‌بخش اصلی و ادامه‌دهنده حرکت عاشورا است، تصریح کرد: پیروی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه همواره سند افتخار و اقتدار نیروی مقاومت بسیج است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: حماسه‌هایی که بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خلق کرده، امروز در برگ برگ تاریخ درخشیده و دشمنان را به هراس وا داشته است.

ملک‌محمدی بیان کرد: بسیجیان امروز با بیداری و هوشیاری ویژه‌ در حال پیمودن مسیر انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر از ذره‌ای تلاش برای دفع ظلم و ستم از سراسر عالم فروگذار نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تقارن هفته بسیج با ایام دهه نخست ماه محرم حسینی فرصتی ارزشمند برای پی بردن به عظمت کار امام حسین (ع) در روز عاشورا است، تصریح کرد: مکتب بسیج مکتب دلاوری و نیز ایستادگی برابر هرآنچه غیر حق می‌باشد، است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای سال تحصیلی تاکنون برای اعزام منظم و مستمر دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه به اردوهای پربرکت راهیان نور بیان کرد: اعزام اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی از 12 مهر‌ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون بیش از 9 مرحله اعزام از سطح استان قزوین صورت گرفته است.

ملک‌محمدی بیان کرد: در هر کاروان یک راوی، روحانی و نیز تدارکات حضور داشته و به زائران خدمات می‌رسانند.

وی با بیان اینکه بیست و دوم آبان‌ماه نیز یک کاروان به راهیان‌نور اعزام شد، خاطرنشان کرد: بر طبق هماهنگی‌های صورت گرفته آخرین گروه از اعزام‌های دانش‌آموزی قزوین در روز‌های دوم، هفتم، بیست‌ و دوم و نیز بیست و هفتم آذرماه جاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/77005/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول