اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور تاکید کرد

اجرای طرح «آیه‌های تمدن»برای حمایت از دانش‌آموزان موفق ر‌اوری‌

خبرگزاری فارس: فرماندار راور‌ گفت: اجرای طرح آیه‌های تمدن بسیج دانش‌آموزی گامی در راستای حمایت از دانش‌آموزان موفق است.

اجرای طرح «آیه‌های تمدن»برای حمایت از دانش‌آموزان موفق ر‌اوری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی دانش‌آموزان نخبه علمی شهرستان راور با اشاره به کسب موقعیت‌های‌ ایران در ابعاد گوناگون اظهار داشت: شهرستان راور استعدادهای نهفته‌ای دارد که باید شناسایی و تقویت شود و علاوه بر جدیت در عمل خودسازی و ارتقای معنویت جوانان از ضروریات است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید‌ حمایت و مساعدت لازم را در این زمینه به عمل آورند، هدف از اجرای طرح آیه‌های تمدن بسیج دانش‌آموزی را حمایت علمی و تحصیلی از دانش‌آموزان موفق بیان کرد.

‌حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور نیز در این جلسه به فرموده مقام معظم رهبری در توصیه و تاکید بر توجه خاص به جوانان به ویژه افراد موفق اشاره کرد و گفت: امروز کشور ایران در دنیا از نظر میزان پیشرفت در بعد علمی طی چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیر و قابل توجهی داشته و موجب افتخار است.

وی با ابراز تاسف از بروز برخی مسائل در بعد معنوی و انسانی جامعه اسلامی‌، زندگی موفق را در پایبندی به مکتب اولیا بیان کرد و خواستار الگو بودن جوانان نخبه راوری علاوه بر کسب مدارج علمی در مسائل دینی و معنوی شد.

به گزارش فارس در این جلسه با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی از پنج دانش‌آموز پسر و سه دانش‌آموز دختر نخبه شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول