اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره ارشاد شهرستان ساری:

اهدای کتاب به دانش‌آموزان در طول سال انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری گفت:‌ اهدای کتاب به دانش‌آموزان صرفا مربوط به هفته کتاب نبوده و در سایر ایام سال هم این کار انجام می‌شود.

اهدای کتاب به دانش‌آموزان در طول سال انجام می‌شود

سید محمد سعیدی ساروی در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه هفته کتاب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بر اساس وعده قبلی مبنی بر اهدا کتاب در این هفته، از تعدادی مدارس شهرستان ساری بازدید به عمل آورده و به دانش‌آموزان کتاب هدیه دادیم.

وی افزود: این کتاب‌ها متناسب و مقطع تحصیلی به دانش‌آموزان اهدا شد.

سعیدی با بیان اینکه از یک مدرسه در حاشیه شهر ساری هم بازدید به عمل آوردیم، گفت: ‌محله نوبنیاد یکی از مناطق آسیب‌پذیر شهر و همچنین جزو مشغله‌های مسئولان است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش بزه و معضلات اجتماعی در این منطقه به سمت برگزاری و تقویت برنامه‌های فرهنگی هنری می‌رویم.

سعیدی با بیان اینکه انسان‌های محرومی در این مناطق ساکن و نیازمند کمک‌های معنوی و مادی هستند، تصریح کرد: در مدرسه این منطقه دانش‌آموزانی تحصیل می‌کنند که والدین آنها یا در کنج زندان به سر می‌برند و یا درگیر معضلات اجتماعی هستند و سرپرستی این دانش‌آموزان بر عهده دیگر اقوام آنها سپرده شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از مدرسه‌ای بازدید کردیم که فاقد حداقل امکانات گرمایشی و برق است، متذکر شد:‌ این منطقه نیازمند توجه جدی مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد:‌ اهدای کتاب به دانش‌آموزان صرفا مربوط به هفته کتاب نبوده و در سایر ایام سال هم این کار انجام می‌شود.

انتهای پیام/86007/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول