اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان تئاتر

نشست تخصصی تئاتر در زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن هنرهای نمایشی زنجان گفت: نشست تخصصی تئاتر در فرهنگسرای امام خمینی با حضور مسئولان، پیشکسوتان و هنرمندان این عرصه برگزار شد.

نشست تخصصی تئاتر در زنجان برگزار شد

اصغر شعبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان به منظور ایجاد بستر مناسب آموزشی برای هنرجویان‌ اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی کرده است.

وی با بیان اینکه ارائه مقالات علمی و پژوهشی در زمینه هنرهای نمایشی توسط هنرمندان مجرب و پیشکسوتان از اهداف برگزاری این نشست‌ها محسوب می‌شود، افزود: تبادل اطلاعات بین هنرمندان‌ و ایجاد تحرک اطلاعاتی از دیگر اهداف برگزاری این سلسله نشست‌های تخصصی قلمداد می‌شود.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی زنجان با اشاره به اینکه برگزاری چنین نشست‌هایی موجب تعامل مطلوب بین پیشکسوتان و هنرمندان می‌شود، افزود: در طول سال برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این نشست‌ها انجام می‌شود.

وی از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های هنرمندان و پیشکسوتان به صورت شفاف در این نشست‌ها خبر داد و گفت: در این نشست‌ها به آسیب‌شناسی تئاتر پرداخته شد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول