اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

برترین‌های جشنواره تئاتر مناطق کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های بیست ‌و چهارمین جشنواره تئاتر مناطق کشور در رشت معرفی شدند.

برترین‌های جشنواره تئاتر مناطق کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیین اختتامیه بیست ‌و چهارمین جشنواره تئاتر مناطق کشور با اجرای 10 نمایش از استان‌های خرسان‌رضوی، کردستان، سمنان، مازندران و سیستان و بلوچستان با معرفی برترین‌ها در بخش‌های مختلف در مجتمع خاتم‌النبیا (ص) به‌کار خود پایان داد.

هیئت داوران متشکل از محمود صارمی، محمدحسین ناصربخت و فرهاد مهندسی‌پور بیانیه‌ای ننوشتند تا در جشنواره قرائت شود.

لوح و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال برای هر کدام در بخش موسیقی بدون اولویت به گروه‌های موسیقی نمایش «قصه شهر بی‌خواب» از سمنان و نمایش «تهار ماه» از سیستان و بلوچستان رسید.

لوح و جایزه نقدی 4 میلیون ریالی در بخش طراحی صحنه را بدون اولویت مصطفی حمیدی‌فر و محمد دارینی از نمایش «هشتمین سفر سندباد» از خراسان رضوی و صاحب آهنگر از نمایش «تولدت مبارک سامی» از مازندران کسب کردند.

هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی 4 میلیون و 500 هزار ریالی در بخش بازیگری آقایان بدون اولویت از امیر اورعی از نمایش «کسوف» از خراسان رضوی، رسول وحدت از نمایش «عجیب، امور، قضیه» از خراسان رضوی، نظیر برهان‌زهی از نمایش «تهار ماه» از سیستان و بلوچستان، محسن حسین‌نیا از نمایش «وکیل تسخیری» از سمنان و رضا عموزاد از نمایش «مجلس‌نامه» از مازندران تقدیر کرد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی 4 میلیون و 500 هزار ریالی بازیگری خانم‌ها طبق نظر داوران بدون اولویت به شهره مکری از نمایش «کسوف» از خراسان رضوی، روشنک سه‌قلعه‌گی از نمایش «عجیب، امور، قضیه» از خراسان رضوی، نسرین سه‌رانی از نمایش «تهار ماه» از سیستان و بلوچستان، فاطمه مکاری از نمایش «تولدت مبارک سامی» از مازندران و محبوبه ارمیانی از نمایش «تولدت مبارک سامی» از مازندران رسید.

هیئت داوران در بخش نمایشنامه‌نویسی با اهدای لوح و جایزه نقدی 6 میلیون ریالی بدون اولویت از فاطمه مکاری برای نمایشنامه «تولدت مبارک سامی» از مازندران، مرتضی شاه‌کرم برای نمایشنامه «عجیب، امور، قضیه» از خراسان رضوی و جمال ناصر ملازهی برای نمایشنامه «تهار ماه» از سیستان و بلوچستان تقدیر کردند.

لوح تقدیر و جایزه نقدی 4 میلیون و 500 هزار ریالی در بخش کارگردانی بدون اولویت به مهران سلیمانی پاک برای کارگردانی نمایش «کسوف» از خراسان رضوی، صاحب آهنگر برای کارگردانی نمایش «تولدت مبارک سامی» از مازندران، مصطفی حمیدی‌فر برای کارگردانی نمایش «هشتمین سفر سندباد» از خراسان رضوی، رضا عموزاد برای کارگردانی نمایش «مجلس‌نامه» از مازندران و محمد هادی وکیلی برای کارگردانی نمایش «عجیب، امور، قضیه» از خراسان رضوی رسید.

نمایش «کسوف» به کارگردانی مهران سلیمانی پاک از خراسان رضوی از طرف هیئت داوران به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد ضمن اینکه نمایش «تولدت مبارک سامی» به کارگردانی صاحب آهنگر از استان مازندران به شرط ارتقای کیفی کار و به صورت مشروط به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

انتهای پیام/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول