اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی:

اغلب شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در زمینه تئاتر فعال هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی گفت: اغلب شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در رشته تئاتر فعالیت می‌کنند چرا که افراد مستعد و علاقه‌مند زیادی در این رشته وجود دارد.

اغلب شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در زمینه تئاتر فعال هستند

مجتبی حاجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه امروز، اختتامیه جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی برپا می‌شود، اظهار داشت: از اغلب شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به ویژه ارومیه، خوی، میاندوآب، نقده، سلماس، شاهین‌دژ، تکاب، بوکان، سردشت، پیرانشهر و اشنویه برای این جشنواره نمایشنامه ارسال شد.

وی تصریح کرد: ارسال نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره از طرف هنرمندان شهرستان‌های مختلف بیانگر این موضوع است که در همه نقاط استان در این رشته هنری ظرفیت‌های بی‌بدیلی وجود دارد که باید برای فعال‌کردن این توانایی‌ها بیشتر از گذشته تلاش شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه از بین آثار ارسال شده شش اثر از شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب و خوی به مرحله نهایی راه یافته‌اند افزود: این نمایشنامه‌ها در تاریخ 23 و 24 آبانماه در ارومیه به مرحله اجرا در می‌آید که امیدوار هستیم نظر مثبت مخاطبان در ارتباط با نمایش‌ها جلب شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین حوزه هنری مشارکت کردند افزود: مسئولان اداره ارشاد با حمایت معنوی و فکری برای برپایی این جشنواره بسترها را فراهم کردند و متولیان حوزه هنری نیز به حمایت مادی و معنوی پرداختند.

رئیس سازمان  بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه جهت‌دهی به آثار و نمایشنامه مهم‌ترین هدف برپاکننده‌های این جشنواره است بیان داشت: در موضوع‌های مختلف اعم از اعتقادی مذهبی، دفاع مقدس و اخلاقی، اجتماعی هنرمندان مشغول فعالیت هستند که از این طریق تلاش می‌شود در آثار آنها جهت‌دهی صورت بگیرد تا در مسیر نیازهای فرهنگی استان و مخاطبان به خلق آثار هنری بپردازند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه جشنواره فرصت مغتنمی به دست داده است تا از هنرمندان و تلاشگران این حوزه تقدیر به عمل آید اظهار داشت: بازیگران، کارگردانان و سایر عوامل به طور مستمر و در طول سال فعالیت می‌کنند که برپایی جشنواره، فرصتی به دست می‌دهد تا از یک سال تلاش، فعالیت و پشتکار آنها تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول