اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختتامیه جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور برگزار شد

راهیابی دو اثر به جشنواره تئاتر فجر در موج نشاط ‌بندر چابهار

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور با معرفی نمایش‌های برتر هنرمندان تئاتر به کار خود پایان داد.

راهیابی دو اثر به جشنواره تئاتر فجر در موج نشاط ‌بندر چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان عصر امروز در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور که به میزبانی چابهار برگزار شده بود اظهار داشت: در طول مدت برگزاری جشنواره، هریک از گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده از استان‌های مختلف با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود سرانجام پس از چهار روز رقابت تنگاتنگ امروز به بار نشست.

حجت‌ا‌لاسلام عباس دانشی افزود: در اختتامیه جشنواره، اهداف و آرمان‌های گروه‌های نمایشی جلوه‌گر است و هنرمندان بی‌ادعای تئاتر، تجارب هنری خود را به اشتراک گذاشتند.

وی بیان کرد: استقبال گرم و چشمگیر مردم چابهار از این جشنواره در واقع نشان‌دهنده علاقه زیاد آنان به هنر تئاتر و نمایش است.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره گفت: طی مدت برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار در شهر بندری چابهار شاهد موجی از نشاط هنری در منطقه بودیم.

دانشی ادامه داد: امسال با برگزاری این جشنواره، پذیرای 180 هنرمند از استان‌های کرمان، هرمزگان، یزد، گلستان،

خراسان‌شمالی و جنوبی بودیم.

وی افزود: این جشنواره پس از چهار روز رقابت در عرصه هنر نمایشی و داوری و کارشناسی 10 اثر، با راهیابی دو اثر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به کار خود پایان داد.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان اضافه کرد: نمایش «جیک جیک» از خراسان‌شمالی و «من خدا را دوست دارم» از هرمزگان به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

دانشی بیان داشت: هیئت داوران جشنواره، برگزیدگان برتر بازیگری زن و مرد، کارگردان، موسیقی و نویسنده متن این جشنواره را نیز معرفی کردند.

وی افزود: نمایش «جیک جیک» به کارگردانی عباس کریمی و «من خدا را دوست دارم» به کارگردانی عبدالمحمد سالاری بیشترین نقش‌های برتر این جشنواره را کسب کردند.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: در این جشنواره، 10 نمایش برگزیده از استان‌های کرمان، گلستان،‌ یزد،

خراسان‌شمالی و جنوبی و هرمزگان طی چهار روز به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/75002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول