اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی توان‌خواهان ذهنی جسمی

تئاتر «پیغام ماهی‌ها» در تالار هلال احمر اصفهان به صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر از به صحنه رفتن با بازی توان‌خواهان ذهنی جسمی انجمن «آسوده ماوا» تئاتر پیغام ماهی‌ها در تالار هلال احمر اصفهان به صحنه می‌رود.

تئاتر «پیغام ماهی‌ها» در تالار هلال احمر اصفهان به صحنه می‌رود

امیر جبلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: داستان این نمایش روایتی از زندگی سه معلول است که هر کدام مشکلاتی در پیش رو دارند، بدین شکل که یکی از آنها دوست دارد با وجود معلولیت هنرمند شود، دیگری خاطره‌ای تلخ از تصادفی دارد که منجر به ناتوانی وی شده دارد و نفر سوم از ناملایمات و برخوردهای بد نسبت به دیگر معلولان گله و شکایت دارد.

وی با اشاره به اینکه در پایان نمایش نقطه امیدواری در زندگی آنها پیدا می‌شود، افزود: این سه در کنار هم در طول نمایش به این نتیجه می‌رسند که هنوز افرادی در دنیا هستند که بتوانند آنها و پیغام‌هایشان را درک کنند و در نهایت در روند زندگی خود به هدف اصلی آفرینش و مخاطب حقیقی خود یعنی خداوند دست پیدا می‌کنند.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه این داستان این نمایش‌ نتیجه کارگاه‌های آموزشی تئاتر درمانی موسسه نگار سبز زنده‌رود است که در انجمن آسوده ماوا برگزار شده، تصریح کرد: این کارگاه‌ها به مثابه آزمایشگاهی است که افرادی در آن حضور پیدا می‌کنند و در امتداد این کارگاه‌ها جسم و روح آنها توسط مربی پالایش می‌شود.

وی اضافه کرد: گرچه تمام بازیگران این نمایش توان‌خواه جسمی و حرکتی هستند اما بازی بسیار روان و خوبی را ارائه کرده‌اند و مسئولان انجمن هنرهای نمایشی از سطح کیفی این کار بسیار راضی بوده‌اند.

به گزارش فارس، نمایش «پیغام ماهی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی حمید جبلی تا 22 آبان ماه از ساعت 19 در سالن آمفی‌تئاتر هلال احمر واقع در خیابان میر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول