اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در چابهار صورت گرفت

آغاز به‌کار بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه 4 کشور

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور، فعالیت خود را در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با رقابت 12 گروه شرکت‌کننده آغاز کرد.

آغاز به‌کار بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه 4 کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور صبح امروز در محل تالار بزرگ وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با رقابت 12 گروه شرکت‌کننده آغاز به‌کار کرد.

«شاد و غم‌نامه چوپان دروغگو» نخستین اثر نمایشی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور از کرمان جنوبی به کارگردانی «مهرداد بهزادی»، روی صحنه رفت.

این جشنواره با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های کرمان، گلستان، یزد، خراسان‌شمالی، هرمزگان و خراسان‌جنوبی برگزار  و پس از رقابت  پنج روزه هنرمندان تئاتر منطقه چهار کشور، با نظر داوران دو گروه نمایشی برتر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه خواهند یافت.

آثار بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور از 20 لغایت 24 آبان‌ماه به مدت پنج روز در شهرستان چابهار داوری خواهد شد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور با هدف آشنایی هنرجویان سیستان‌وبلوچستان به هنر بازیگری، نورپردازی، کارگردانی، نویسندگی و صحنه‌پردازی در چابهار برگزار می‌شود که در این جشنواره 12 اثر نمایشی از شش استان کشور اکران خواهد شد که دو اثر به جشنواره فجر راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول