اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عترت و قرآن وزیر ارشاد:

انسان می‌تواند هنرمندانه اوج بگیرد

خبرگزاری فارس: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انسان می‌تواند هنرمندانه با انتخاب راه درست اوج بگیرد و به اوج علیین برسد و ملک مقرب درگاه احدیت آرزوی رسیدن به آن جایگاه را داشته باشد.

انسان می‌تواند هنرمندانه اوج بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام حمید محمدی ظهر امروز در بازدید از زندان این شهرستان در جمع زندانیان با اشاره به آیاتی از سوره تین اظهار داشت: خداوند متعال در سوره تین به انسان و خلقت انسان که موجودی است ریشه در خاک و آسمان دارد، قسم می‌خورد.

وی با بیان اینکه انسان یک بعد خاکی و یک بعد ملکوتی دارد و جلوه‌ وجود او ملکوتی است، افزود: انسان نه حیوان است و نه ملک، ترکیبی از ملک و ملکوت و مادیات و معنویات است.

محمدی با بیان اینکه انسان می‌تواند هدف خود را مادیات قرار دهد و هدفش تنها شکم و شهوت باشد و به پایین‌ترین درجه‌ها برسد، تصریح کرد: انسان می‌تواند هنرمندانه با انتخاب راه درست اوج بگیرد و به اوج علیین برسد و ملک مقرب درگاه احدیت آرزوی رسیدن به آن جایگاه را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند قابلیت انتخاب را به انسان داده است و انسان می‌تواند در یک انقلاب بزرگ روحی حرکت به سمتی را آغاز کند که هیچ ملکی نتواند به آن برسد.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خداوند برای تکمیل عقل انسان انبیا را فرستاد تا انسان را راهنمایی کنند و انسان برای رشد کردن باید اقدام‌های زیادی انجام دهد.

به گزارش فارس، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از تمام بخش‌های زندان جیرفت آمادگی این معاونت را در اهدای کتاب‌های قرآن، صحیفه سجادیه و ... به همراه برگزاری کلاس‌های قرآنی در این زندان اعلام کرد.

انتهای پیام/80002/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول