اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

مدیریت بحران با استفاده از بهره‏های معنوی آسان می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: استفاده از بهره‏های معنوی از جمله توجه به موضوعات روحی، روانی، معنوی و بازتوانی افراد آسیب‏دیده در مدیریت بحران ضروری است.

مدیریت بحران با استفاده از بهره‏های معنوی آسان می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز در نشستی با روحانیان و مسئولان هیئات مذهبی شهرستان سمنان که پیرامون بازتوانی معنوی در مواقع بروز بحران در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، افزود: در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی، مهم‏ترین موضوع نجات جان انسان‏ها و سپس دل‏جویی از آسیب‏دیدگان است و در این مرحله، بازتوانی معنوی افراد، مدیریت بحران را آسان‏تر می‏کند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به موضوعات روحی، روانی و معنوی افراد آسیب‏دیده و دل‏جویی از آنها در مدیریت بحران بسیار ضروری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان ضمن تاکید بر ضرورت بهره‏گیری از معنویات در حوادث و بلایای طبیعی اظهار کرد: حضور موثر مردم و سازماندهی نیروهای مردمی برای مقابله با حوادث طبیعی و همکاری، هماهنگی و تعامل آنان با نیروهای دولتی و توجه به معنویات، خسارات بلایای طبیعی را به خصوص در ساعات اولیه کاهش می‏دهد.

بنا بر این گزارش؛ در این نشست که با حضور 10 هیئت مذهبی و 20 نفر از روحانیان شهرستان سمنان برگزار شد، افراد حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر درباره نحوه مدیریت معنوی بحران پرداختند.

مدیریت بحران استانداری سمنان با همکاری ادارات دولتی، نظیر اداره تبلیغات اسلامی، هلال‏احمر، شهرداری، اورژانس، آتش‏نشانی، نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه علوم پزشکی و ... اقدام به برگزاری کارگاه‏های آموزشی و مانور پیرامون نحوه مدیریت بحران کرده است.

انتهای پیام/2249/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول