اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت نفت جیرفت عنوان کرد

جیرفت نیازمند انبار یک سوختی برای مواقع بحرانی است

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جیرفت گفت: وجود یک انبار سوختی برای مواقع بحرانی در این شهرستان ضروری است.

جیرفت نیازمند انبار یک سوختی برای مواقع بحرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت غلام‌عباس صدیقی ظهر امروز در جلسه کمیته پدافند غیرعامل در این شهرستان اظهار داشت: ما از ماه‌ها قبل در زمینه پدافند غیرعامل کار خود را آغاز کردیم و در این راستا آموزش‌های لازم به کارکنان مربوط به این نهاد ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان جیرفت 12 پایگاه عرضه سوخت وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه در احداث هر پایگاه مسائل امنیتی رعایت می‌شود، در این زمینه مشکلی وجود ندارد فقط فاصله‌ای که با انبار مبدأ زیاد است و اگر یک انبار نفت در شهرستان وجود داشته باشد در زمان بحران بیشترین کمک در این زمینه می‌شود.

صدیقی تصریح کرد: حداکثر ذخیره ما 90 هزار لیتر است و این میزان در مدت سه یا چهار سال به پایان می‌رسد و بعد از این مدت با بحران روبه‌رو می‌شویم زیرا برای انجام هر عملیات نیاز به فرآورده‌های نفتی است.

جواد ایران‌نژاد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: آمادگی باید هم در پدافند عامل و هم پدافند غیرعامل وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در پدافند عامل دشمن روبه‌رو است اما در پدافند غیرعامل دشمن در خفا در همه زمینه‌ها حضور دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران قدرت بزرگ منطقه است و با توجه به هراسی که دشمن از نیروهای ما دارد باید در زمینه پدافند غیرعامل آمادگی کامل در بین همه آحاد ایجاد شود.

ایران‌نژاد با بیان اینکه هنر این است که انسان با دست خالی و کمترین امکانات با مشکلات مواجه شود، تصریح کرد: می‌توان با فکر و آینده‌نگری برنامه‌ریزی کرد و کار انجام داد.

انتهای پیام/80002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول