اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران:

بیش از 3 هزار واحد صنفی در چناران فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران گفت: 3 هزار و 150 واحد صنفی دارای پروانه کسب چناران در قالب یک مجمع امور صنفی در حال فعالیت هستند.

بیش از 3 هزار  واحد صنفی در چناران فعال است

احمد دانش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 223 پروانه کسب صادر شده و هم اکنون 120 اتحادیه صنفی در قالب یک مجمع امور صنفی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در هشت ماه گذشته سال جاری تعداد 3 هزار و 164 مورد بازرسی از مراکز خورده فروش و عمده فروش، خدماتی، تولیدی صنفی و تولیدی صنعتی صورت گرفته که منجر به تشکیل 213 پرونده و معرفی به اداره تعزیرات حکومتی شده است.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد پرونده نیز 172 مورد خرده و عمده فروش، 27 مورد خدماتی، 21 مورد تولیدی صنفی و پنج مورد نیز تولیدی صنعتی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج پروانه بهره‌برداری جدید معدن صادر و امکان بیش از 14 میلیارد ریال سرمایه‌‌‌گذاری و اشتغال مستقیم برای 36 نفر جهت بهره‌برداران معادن فراهم شده است و تعداد معادن فعال شهرستان به 38 معدن رسیده است.

وی بیان داشت: در حوزه اکتشافات معدنی از ابتدای سال جاری سه فقره گواهینامه کشف صادر و در حال طی کردن فرایند بهره‌برداری هستند.

دانش عنوان کرد: عمده مواد معدنی بهره‌برداری شده شامل سنگ کاشه فرشی،گچ خاکی، سنگ آهگ و گچ است.

این مسئول در پایان بیان داشت: از ابتدای سال جاری از 12 واحد صنعتی چناران با حضور فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان مربوطه بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات فرا روی حوزه تولید مطرح شده است.

انتهای پیام/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول