اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار قم

رؤسای اتحادیه‌های صنفی نمونه قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: نشست مسئولان سازمان‌های صنوف توزیعی خدماتی استان قم با شهردار قم برگزار شد و طی آن از رؤسای اتحادیه‌های صنفی نمونه تجلیل به عمل آمد.

رؤسای اتحادیه‌های صنفی نمونه قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نشست مسئولان سازمان‌های صنوف توزیعی خدماتی استان قم با شهردار قم عصر امروز در تالار اجتماعات مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست غلامرضا تفتی رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم طی سخنانی درخواست‌های صنوف مختلف برای حل مشکلات را مطرح کرد و با تاکید بر حل سریع آنها از شهردار قم خواست نسبت به پیگیری موارد مذکور اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بحث سد معبر، سامان‌دهی بازارهای روز و میادین از شهردار قم و نیز مجید اخوان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم خواست با اولویت‌بندی به مسائل حل معضلات را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه مجید اخوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه ثبات مدیریتی در پیشبرد کارها مؤثر است گفت: کار در شهرداری مجاهدتی عظیم است و فردی که مسئولیت شهرداری را در هر شهر بر عهده می‌گیرد نمی‌تواند هدفی جز خدمت داشته باشد.

وی ادامه داد: قم دارای عقب‌ماندگی‌های تاریخی بوده و تاکنون حق این شهر بسیار تضعیف شده است اما به تعبیر مقام معظم رهبری قم آبروی نظام است و مسئولان باید با جهش در کارها عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند.

جلسه پرسش و پاسخ صاحبان صنوف مختلف با شهردار قم بخش دیگر این نشست بود که در این قسمت هم درخواست‌های کسبه به صورت کتبی مطرح شد و دلبری توضیحاتی در ارتباط با هر یک از موضوعات مورد بحث ارائه کرد.

برخی از حاضران در جلسه نیز سؤالات و دغدغه‌های خود را به صورت شفاهی مطرح کردند و شهردار قم و اخوان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم وعده‌هایی مبنی بر حل مشکلات طرح شده دادند.

در پایان این نشست با اهدای لوح و جوایزی از برخی رؤسای اتحادیه‌های صنفی به دلیل فعالیت گسترده در راستای بهبود شرایط کسب و کار و نیز خدمت‌گزاری بهتر به شهروندان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول