اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس اداره تعزیرات نور

6 واحد صنفی در شهرستان نور پلمپ شدند

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس اداره تعزیرات نور، شش واحد صنفی در شهرستان نور پلمپ شدند.

6 واحد صنفی در شهرستان نور پلمپ شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، در پی احکام صادره از اداره تعزیرات حکومتی و ارسال به اماکن نیروی انتظامی شهرستان مقارن ظهر امروز با حضور شخص ریاست اداره تعزیرات، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان، بازرسی اداره تجارت شهرستان، شش واحد تجاری متخلف پلمپ شد.

علی‌اکبر قاسمی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های نور و محمودآباد که شخصا برای اجرای احکام صادره حضور داشت از خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز دعوت کرد تا شاهد و ناظر اجرای احکام و پلمپ واحدهای صنفی متخلف باشند و بر اساس وظیفه ذاتی اطلاع‌رسانی کنند.

این مسئول بارها در جلسات و گفت‌وگوها بر اجرای سریع احکام صادره درباره پرونده‌های تخلفاتی تاکید داشت و از نیروی انتظامی درخواست پیگیری و اجرای این احکام را داشت.

قاسمی در حاشیه ماموریت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: برابر تبصره چهار ماده واحده قانون تعزیرات حکومتی همه دستگاه‌های دولتی موظف به اجرای احکام صادره از سوی تعزیرات حکومتی هستند.

وی ابراز داشت: وظیفه رئیس تعزیرات سرکشی از بازار نیست بلکه به‌عنوان قاضی وظیفه صدور احکام در پرونده‌های ارسالی و نظارت بر اجرای آن است، اما به جهت ضرورت کار خود شخصا در اجرای احکام حاضر شدم تا با تسریع در کار، برای سایران درس عبرت باشد.

قاسمی علت پلمپ این واحدها را تخلفات ناشی از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تکرار تخلفات و همچنین عدم توجه به احکام صادره و تمکین آن عنوان کرد.

محمدرضا توشکان رئیس اداره نطارت بر اماکن عمومی شهرستان نور نیز از آمادگی و همکاری کامل این نیرو در اجرای احکام صادره و پیگیری‌های لازم خبر داد و ابراز داشت: اگر این برخوردها به‌موقع انجام شود از سوء‌استفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول