اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه گذشته صورت گرفت

کشف تخلف 619 واحد صنفی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از کشف تخلف 619 واحد صنفی در دشتستان طی 2 ماه گذشته خبر داد.

کشف تخلف 619 واحد صنفی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده بعد از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای بزرگترین بازار در سطح استان است و تلاش برای رونق بخشیدن به بازار در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اداره صنعت و معدن دشتستان با تمام توان و ظرفیت برای تنظیم بازار و ساماندهی اصناف فعالیت می‌کند و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهد.

این مسئول به نقش بازرسان بازار اشاره کرد و ضمن تقدیر از تلاش بازرسان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر بازار و جلوگیری از افراد سودجو انتظار داریم بازرسی‌ها اثرگذارتر از گذشته باشد.

محمدزاده با توصیه به مردم برای دقت در خرید از فروشگاه‌ها تصریح کرد: مردم در هنگام خرید از واحدهایی خرید کنند که در ازای فروش کالا و محصولات خود فاکتور آن را صادر و در اختیار خریدار قرار دهند.

وی با بیان اینکه واحد صنفی که فاکتور صادر می‌کند اگر دچار گران‌فروشی شود می‌توان آن را اثبات کرد ادامه داد: در غیر این صورت اگر واحد صنفی مرتکب گران‌فروشی شود و برای کالای فروخته شده فاکتور صادر نکند، پیگیری آن عمل قدری مشکل است.

محمدزاده بیان کرد: اگر در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، بحث صدور فاکتور نهادینه شود زمینه بروز بسیاری از تخلفات کاهش می‌یابد.

وی روند کشف تخلفات واحدهای صنفی دشتستان در 2 ماه گذشته را بسیار خوب توصیف کرد و از کشف تخلف 619 واحد صنفی در دشتستان خبر داد و گفت: بازرسان اداره در شهریور و مهر ماه به ترتیب 248 و 371 واحد صنفی در همه بخش‌های شهرستان را بازرسی کرده و تخلفاتشان را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال کرده است.

محمدزاده با بیان اینکه سامانه تلفنی 124 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان آماده دریافت هرگونه شکایت گران‌فروشی است تصریح کرد: بازرسان این اداره آمادگی دارند از زمان تماس گرفتن ظرف 30 دقیقه در محل حاضر شوند و موضوع را رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول