اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان البرز خبر داد

حمایت از هنرمندان البرزی در دستور ارشاد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان البرز گفت: حمایت از هنرمندان شهرستان در دستور کار این اداره قرار دارد.

حمایت از هنرمندان البرزی در دستور ارشاد

ابوالفضل ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه این شهرستان دارای هنرمندان بسیار توانمندی در رشته‌های تئاتر، خطاطی و هنر‌های دیگر است، اظهار کرد: در حال حاضر سه گروه توانمند در بخش نمایش از شهرستان البرز در سطح استان قزوین فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز افزود: در سال جاری تله‌نمایش خشت خام از این شهرستان به کارگردانی محمد محمدی در مسابقات تئاتر منطقه سه کشوری که در یاسوج برگزار شد، توانست به رتبه بسیار خوبی دست یابد.

وی با بیان اینکه در بخش فیلم‌سازی نیز دو‌ نفر از هنرمندان جوان این شهرستان اخیرا در جشنواره فیلم و عکس پیر تاکستان توانستند به رتبه‌های امیدوار‌کننده‌ای در این حوزه دست‌ پیدا کنند، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز طرح‌های ویژه‌ای را به منظور افزایش حمایت‌ها از استعدا‌دهای رشته‌های هنری با همکاری اداره‌های دیگر این شهرستان در پیش گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز ادامه داد: در حوزه توسعه و راه‌اندازی مراکز فرهنگی هم در این شهرستان بیش از 13 کانون فرهنگی و هنری به ثبت رسیده که در حال فعالیت هستند و در طول سال برنامه‌های بسیار رضایت‌بخشی از سوی این کانون‌ها ارایه می‌شود.

ابراهیمی بیان کرد: هشتمین جشنواره قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری این شهرستان نیز هم‌زمان با عید غدیر برگزار شد که بسیار نیز مورد استقبال شهروندان و به‌ خصوص جوانان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: دو مرکز فرهنگی به نام‌های کوثر در شهر الوند و نیز نیایش در شهر محمدیه تا‌کنون در شهرستان البرز راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز تصریح کرد: سعی و همت این اداره بر پیوند نسل جوان با تعالیم فرهنگی و هنری است و در این راستا قدم‌های خود را با جدیت فراوان برمی‌دارد.

ابراهیمی اذعان کرد: تلاش برای اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیز از ضروریت‌هایی اساسی است که باید در جامعه به‌ آن توجه شود.

انتهای پیام/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول