اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

150 واحد صنعتی در استان مرکزی فعال شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از راه‌اندازی 150 واحد صنعتی در سال جاری در شهرهای مختلف استان خبر داد.

150 واحد صنعتی در استان مرکزی فعال شد

علیرضا زاوشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در هفت ماهه گذشته بیش از 150 واحد صنعتی در استان راه‌اندازی شده است که با راه‌اندازی این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال به کار 3 هزار و 300 نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی این صنایع 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده تصریح کرد: این واحدها در زمینه‌های صنایع فلزی، شیمیایی و غذایی به امر تولید خواهند پرداخت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این واحدها، تعداد واحدهای صنعتی استان به بیش از 2 هزار و 850 واحد رسید.

زاوشی گفت: استان مرکزی یکی از استان‌های مهم صنعتی کشور است که خوشبختانه تحریم‌‌های خارجی نه تنها نتوانسته مانع از رشد صنعت این استان شود بلکه سبب انگیزه بیشتر صنعتگران برای تولید بیشتر نیز شده است.

وی با اشاره به رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان در کارگروه ستاد تسهیل بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کارگروه ستاد تسهیل به مشکلات 152 واحد تولیدی رسیدگی کرده است.

زاوشی گفت: کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه، معوقه بانکی و مالیاتی عمده‌ترین مشکلات این واحدها بوده است.

وی از صدور مجوز 500 واحد صنعتی برای سرمایه‌گذاری در سطح این استان خبر داد و افزود: راه‌اندازی این واحدها به 10 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیازمند است.

به گفته وی با راه‌اندازی این واحدها برای پنج هزار نفر فرصت شغلی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/87001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول