اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان جیرفت:

فعالیت‌های آموزشی زندان جیرفت رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان جیرفت گفت: با همکاری نهادها و ادارات مختلف شاهد روند رو به رشد فعالیت‌های آموزشی در زمینه‌ فنی حرفه‌ای، اشتغالزایی، صنایع دستی و ... در زندان جیرفت هستیم.

فعالیت‌های آموزشی زندان جیرفت رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین برشان در جریان بازدید دانشجویان دانشگاه پیام‌نور جیرفت از زندان این شهرستان ضمن معرفی کامل زندان، روند پذیرش محکومان و چگونگی طی دوران محکومیت فعالیت‌های صورت گرفته فرهنگی و اصلاحی را تشریح کرد.

وی افزود: زندان با سیاست‌های اتخاذ شده توسط رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان‌ها با ارائه برنامه‌های مختلف دینی، قرآنی، فرهنگی، تربیت‌بدنی، اشتغال، حرفه‌آموزی و ... به دنبال اصلاح و تربیت مددجویان است.

رئیس اداره زندان جیرفت بیان داشت: ادارات مختلفی در مقوله آموزش طی سال‌های گذشته با این اداره تعامل برقرار کردند و هم‌اکنون شاهد روند رو به رشد این فعالیت‌ها در زمینه‌های فنی حرفه‌ای، اشتغالزایی، صنایع دستی و ... هستیم.

جمعی از دانشجویان رشته‌های حقوق و جامعه‌شناسی دانشگاه پیام‌نور جیرفت به منظور آشنایی با فعالیت‌ها، فضاها و عملکرد زندان‌های جیرفت از زندان این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید گروه دانشجویی از تمام اندرزگاه‌ها، مجتمع فرهنگی، سالن آمفی‌تئاتر، فروشگاه، کارگاه‌ها، کتابخانه و فضاهای فرهنگی و آموزشی زندان دیدن و توسط عوامل ذیربط راهنمایی و توضیحات مناسب صورت گرفت.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول