اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر

نمایش «جمعه تعطیل نیست» کار زندانیان بوشهری به اجرای عمومی درآمد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: نمایش «جمعه تعطیل نیست» کاری از مددجویان زندانی بوشهری به اجرای عمومی درآمد.

نمایش «جمعه تعطیل نیست» کار زندانیان بوشهری به اجرای عمومی درآمد

محمد مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: این نمایش به دعوت انجمن هنرهای نمایشی بوشهر و کاری از واحد فرهنگی زندان مرکز بوشهر اجرا شده است.

وی تصریح کرد: این نمایش که در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر و در پلاتو مجتمع استاد صغیری اجرا شد با استقبال خوب هنرمندان تئاتر استان و خانواده‎ها روبه‌رو شد به طوری که تعداد زیادی از علاقمندان، اجرا را در روز دوم ایستاده تماشا کردند. 

این مسئول افزود: نمایش «جمعه تعطیل نیست» در ادامه اجرای طرح آخر هفته با تئاتر طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به اجرای عمومی درآمد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر یادآور شد: موضوع این نمایش دفاع مقدس است که توسط یکی از زندانیان این مرکز نوشته شده و یکی از هنرمندان تئاتر استان بوشهر آن را کارگردانی کرده است.

وی ادامه داد: در روز نخست اجرای نمایش مدیرکل زندان‎های استان بوشهر، معاونین و قاضی ناظر زندان و مسئولان فرهنگی زندان بوشهر و معاون اداری و مالی اداره ارشاد و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر حضور داشتند و در پایان مدیرکل زندان‏های استان هدایائی را به بازیگران و عوامل این نمایش اهدا کرد.

مظفری گفت: بر اساس طرح آخر هفته با تئاتر که از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر آغاز شده هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه در محل مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر و تعدادی از سالن‎های دیگر شهرستان‏ها نمایش اجرا خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: این طرح با هدف توسعه فرهنگ تئاتر و آشنایی هر چه بیشتر عموم با این هنر اجرا می‎شود که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت توسعه برنامه‎ها و فعالیت‎های فرهنگی در بین زندانیان اذعان داشت: اجرای برنامه‎های فرهنگی در زندان‏ها و تشویق زندانیان به مشارکت در این برنامه‎ها علاوه بر توسعه امور فرهنگی در این مراکز، موجب فراهم شدن زمینه بازگشت هر چه بهتر مددجویان به جامعه نیز خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول