اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین:

دانش‌آموزان در مقابل دشمنان به علم ‌روز مسلح شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین با اشاره به نقش دانش‌آموزان در اداره جامعه اسلامی گفت: علم دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان به‌روز باشد.

دانش‌آموزان در مقابل دشمنان به علم ‌روز مسلح شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جعفر کاظمی در مراسم جشن کتاب شهر قرچک با اشاره به اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم، فیلم‌ها و مقالات تهیه شده در رسانه‌های استکباری علیه مقدسات اسلامی اظهار داشت: دشمنان از صدر اسلام تاکنون همیشه در صدد ضربه زدن به مسلمانان بوده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با مطالعه کتاب‌های دینی و علمی مناسب، روز به روز آگاهی و معرفت خودشان را افزون کنند و بتوانند آمادگی لازم را برای اداره جامعه اسلامی بدست بیاورند.

در این مراسم هوشنگ کولیوند رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک نیز در سخنانی با اشاره به سرانه پایین مطالعه در کشور و همچنین اهمیت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جوانان و مردم عزیز ایران اسلامی، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در اهدای کتاب به مدارس این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، در این مراسم دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله اجرای سرود و قرائت مقاله و ... روز کتاب و کتابخوانی را جشن گرفتند و در پایان مراسم مسئولان حاضر به تمامی دانش‌آموزان آموزشگاه یک جلد کتاب اهدا کردند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین و کولیوند رئیس آموزش و پرورش قرچک به همراه اعضای شورای معاونان این اداره با حضور در مدارس حضرت زینب (س) و شهید ستاری و استعدادهای درخشان شهید بهشتی قرچک به دانش‌آموزان این آموزشگاه‌ها یک جلد کتاب اهدا کردند تا این عزیزان کتاب‌ها را به کتابخانه مدرسه‌شان اهدا کنند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول