اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد رسیدگی به سیل‌زدگان بهشهر خبر داد

کمک 22 میلیون تومانی مردم مازندران به سیل بهشهر

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد رسیدگی به امور سیل‌زدگان بهشهر گفت: پس از اعلام شماره حساب‌های کمک به سیل‌زدگان بهشهر، در مجموع 22 میلیون و 156 هزار تومان جمع‌آوری شد.

کمک 22 میلیون تومانی مردم مازندران به سیل بهشهر

عبدالله ریاحی امروز درباره آخرین تلاش‌های صورت گرفته برای کمک به سیل‌زدگان بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار داشت: هفته گذشته 856 نفر در ستاد رسیدگی به امور سیل‌زدگان تشکیل پرونده دادند که این تعداد امروز به890 نفر رسیده است همچنین تعداد خانواده‌های مستاجر از 145 به210 نفر افزایش یافت.

وی افزود: برخی‌ها هنوز مراجعه نکردند و این آمار طی روزهای آینده افزایش پیدا می‌کند.

ریاحی ضمن تقدیر از همه کسانی که در حادثه سیل بهشهر به کمک مسئولان و مردم این شهرستان آمدند، اظهار داشت: باید بگوییم که پس از آخرین جلسه ستاد بحران استان که در فرمانداری بهشهر برگزار شد مقرر شده بود با توجه به کالاهای اعلام نیاز شده، شهرستان‌های مختلف استان برای این منظور کمک‌رسانی کنند اما غیر از دو  سه شرکت، موسسه خیریه و فرمانداری، حتی کمک‌های حداقلی هم صورت نگرفته است.

دبیر ستاد رسیدگی به امور سیل‌زدگان بهشهر درباره تعداد کالاها و مبالغ نقدی جمع‌آوری شده، تصریح کرد: تا کنون 820 مورد کالا شامل بخاری، پتو، والور و ظروف آشپزخانه تحویل ستاد شد که 295 مورد را بین آسیب‌دیدگان توزیع کردیم.

وی درباره کمک‌هایی که به شماره حساب های 1033 و 118 بانک‌های ملی و صادرات واریز شده است گفت: از زمان اعلام شماره حساب‌ها که از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در 29 مهر اعلام شد تا قبل از سیل نوشهر و چالوس، مبلغ 13 میلیون  و 533  هزار تومان به حساب 1033 و حدود 8 میلیون و 626  هزار تومان به حساب 118 واریز شد.

ریاحی در پایان یادآور شد: هنوز میزان کمک‌هایی که در کنسرت موسیقی مختاباد و گلریزان هنرمندان در ساری جمع‌آوری شده به شهرستان اعلام نشده است.

انتهای پیام/ 86001/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول