اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور بیش از 70 شهروند شاهدشهر

فرماندار شهریار از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهریار با حضور در شاهدشهر، ضمن دیدار و گفت‌وگو با بیش از 70 نفر از مردم ساکن این منطقه، از نزدیک با مشکلات و نیازهای آنها آشنا شد.

فرماندار شهریار از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سیدعباس جوهری بعد از ظهر امروز به منطقه شاهد شهر سفر کرد و ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقداماتی که برای توسعه این شهر از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است، با مردم شاهد شهر نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار 73 نفر از مردم در دیدار با فرماندار شهریار مشکلات و نیازهای خود را بیان کردند که از سوی جوهری و مسئولان حاضر از جمله شهردار شاهد شهر، دستورهایی برای رفع این مشکلات صادر شد.

* تداوم دیدارهای مردمی مسئولان با مردم در شهریار

سید عباس جوهری فرماندار شهریار در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره علت برگزاری این برنامه اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم یکی از مهمترین اقداماتی که انجام شد، برنامه سفرهای استانی است.

وی تصریح کرد: این سفرها دستاوردهای بسیار بزرگی برای مردم و نظام داشته و رهبری معظم انقلاب از آن به نیکی یاد و بر تداوم سفرهای مسئولان به مناطق مختلف کشور تاکید فرمودند.

فرماندار شهریار افزود: در همین راستا در فرمانداری شهرستان شهریار نیز به صورتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به طور مرتب با مردم دیدارهای عمومی داشته و ضمن بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های آنها، از نزدیک با مشکلات مردم روبه‌رو شویم.

جوهری گفت: در برنامه عصر امروز نیز حدود 70 نفر از شهروندان شاهد شهر مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولان در میان گذاشته و تا آنجایی که محدودیت‌های قانونی اجازه می‌داد، برای رفع مشکلات و نیازهای شهروندان اقدامات لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین با بازدید از پروژه‌های عمرانی این منطقه، برخی مسائل مشخص شد که نیازمند اصلاحاتی به ویژه در نحوه تخصیص بودجه دارند که برای این امر نیز دستورات لازم صادر شد.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع دیدارهای عمومی فرمانداری با مردم به طور منظم برگزار خواهد شد و به مدیران دستگاه‌های اجرایی و معاونان فرمانداری نیز تاکید شده است که این برنامه را با جدیت پیگیری کنند.

انتهای پیام/64001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول